piątek, 10 lipca 2015

ULUBIONE SKLEPY INTERNETOWE Z ODZIEŻĄ UŻYWANĄ:)

Hej Kochani:)

Dzisiaj trochę luźniejszy post o sklepach internetowych z odzieżą używaną,w których kupuję i które nigdy mnie jeszcze nie zawiodły:)


Uwielbiam internetowe ciucholandy:) W nich można naprawdę znaleźć perełki za parę groszy:) 

Do moich ulubionych internetowych ciucholandów należą:)




W tym sklepie znalazłam kilka ciekawych perełek:) Postaram się na dniach zrobić zdjęcia i pokazać Wam co upolowałam:)


Ostatnio odkryłam rewelacyjny sklep z odzieżą używaną:)



Ostatnio kupiłam tam piękną koszulę,sukienkę w paseczki i jeansy:) Jestem mega zadowolona z zakupów w tym sklepie-ubrania są wyprane,ładnie poskładane i co ważne wysyłka jest ekspresowa:) Do tego w pierwszej przesyłce otrzymałam rabat na kolejne zakupy,które oczywiście zrobiłam:) Czasami żałuję,że ktoś mnie ubiegnie i nie uda mi się upolować danego ciuszka:( Buu


Kolejnym jest sklep:)





Tam znaleźć można nie tylko rzeczy używane,ale i nowe;) Polecam:) również miły kontakt ze sklepem:) i szybka wysyłka;) 


To moje ulubione sklepy z odzieżą używaną:) Polecam je każdemu i z pewnością,gdy coś kupicie tam nie zawiedziecie się;) Niskie ceny,świetne ciuchy:) Czego chcieć więcej?

Na dniach postaram się dodać zdjęcia moich łupów;)


A Wy kochani macie jakieś ulubione sklepy internetowe z odzieżą używaną?

BUZIAKI

2 komentarze:

  1. Na pewno odwiedzę któryś z nich :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, to ja uwielbiam! już zaglądam :D

    OdpowiedzUsuń