środa, 15 lipca 2015

RAJSTOPKI W SPRAYU:) OD LIRENE-TO LUBIĘ!

Hejka:)

Jakiś czas temu dostałam pokaźną pakę produktów od Pani Ani z Lirene;) Kilka z nich tak mnie zachwyciło,że postanowiłam od razu zacząć ich testowanie.Tak też było z produktem,o którym jest dzisiejszy post:) 

RAJSTOPY W SPRAYU-LIRENE-JASNA KARNACJA:)


OD PRODUCENTA


RAJSTOPY W SPRAYU to produkt, który zapewnia natychmiastowy efekt pięknych, naturalnie opalonych nóg przez cały dzień, o każdej porze roku. Dzięki specjalnej emolientowej formule pielęgnuje, łatwo rozprowadza się i sprawia, że skóra staje się miękka i jedwabista.


Potwierdzona skuteczność:
wyrównuje koloryt skóry


zakrywa pajączki, zaczerwienienia i inne niedoskonałości

długo utrzymuje się na skórze
nie wałkuje się i nie ściera podczas użytkowania
szybko się wchłania.






Stosowanie: Stosować na oczyszczoną skórę nóg. W celu ułatwienia aplikacji produktu, rekomendujemy wcześniejsze posmarowanie nóg balsamem z serii Lirene. Rajstopy w sprayu należy rozpylić w odległości ok. 15 – 20 cm od skóry, a następnie dokładnie wmasować, tak aby nie pozostawić smug. Poczekać aż wyschnie. Produkt zmywa się przy pierwszej kąpieli przy użyciu środków myjących.

Uwaga! Produkt może brudzić ubrania.
Produkt po wyschnięciu nadaje efekt przypominający rajstopy. Nie barwi trwale skóry, zmywa się przy pierwszej kąpieli.


Testowano dermatologicznie.

SKŁAD




CENA:około 29zł/200ml

MOJA OPINIA

Wyobraźcie sobie upalny dzień,macie blade nogi takie jak ja i chcecie założyć sukienkę,a jeszcze lepiej na jakąś ważną uroczystość i co robicie? idziecie się bawić z nogami bladymi jak mleko,albo kupujecie rajstopy i zakładacie,albo wybieracie rajstopy w sprayu? Ja wybieram tą ostatnią opcję,bo nie wyobrażam sobie męczyć się w rajstopach,albo założyć piękną sukienkę do mega bladych nóg! O nie!.Gdy otrzymałam ten produkt bardzo się ucieszyłam,bo uwielbiam takie rozwiązania i oczywiście je stosuję! Rajstopy w sprayu używałam oczywiście od Sally Hansen,a teraz używam te z Lirene;) Dostałam dwie sztuki do cery ciemnej i jasnej,wybrałam te do jasnej i mój wybór okazał się właściwy:) Te do cery ciemnej podaruję siostrze do przetestowania.Jak używam tych rajstop? A tak:najpierw prysznic i peeling:)(ale niekoniecznie) potem nogi lekko smaruję balsamem i czekam aż wsiąknie w skórę,następnie rozpylam i szybko wmasowuję w skórę-robię to starannie,by nie było smug.Czekam aż nóżki wyschną i gotowe;) Moje nogi wreszcie wyglądają pięknie-jakby były muśnięte słońcem.Produkt jest łatwy w użyciu,dość wydajny.Rajstopy używałam w dniu chrztu mojego Piotrusia,a był to bardzo gorący dzień! Sprawdziły się idealnie,w żadnym stopniu się nie zmyły,nie miałam na nogach smug-byłam bardzo zadowolona! Gdy wróciłam do domku z łatwością je zmyłam używając żelu pod prysznic.Nie było problemu ze zmyciem całego produktu.Rajstopy w sprayu nadają nogom ładnego,naturalnego kolorku,ale nie zakryją niedoskonałości:(-niestety,ale tym się nie martwię,bo nie mam żadnych żylaków,pajączków,itd.Od czasu chrztu użyłam ich już 4 razy i ciągle jeszcze produkt mam;) Cieszę się,że Pani Ania i Lirene podarowali mi ten produkt-jestem z niego bardzo zadowolona.Zarówno wydajność,trwałość i kolor pozytywnie mnie zaskoczyły:)





Polecam:)

A Wy znacie ten produkt?

POZDRÓWKI:)

8 komentarzy:

  1. Chętnie bym spróbowała, ale boję się smug i tego, że ubrudzę ubranie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy kusił mnie, jak patrzyłam na te sklepowe półki. Wygląda na fajny produkt. Ja bym się bała na takiej okazji testować rajstopy w sprayu ;) Szkoda zdjęć, jeśli coś poszłoby nie tak ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale dużo o takich wynalazkach słyszałam :). Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale dużo o takich wynalazkach słyszałam :). Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lirene jeszcze nie miałam okazji używać, ale rajstopy Sally Hansen bardzo sobie chwalę. Latem jest to dla mnie produkt obowiązkowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos nigdy nie moglam sie do takiego czegos przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zrób się nim jak pojedziesz do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z rajstopami w sprayu spotkałam się po raz pierwszy. Formuła produktu jest bardzo wygodna. Spray w miarę równo pokrywa nogi, nadmiar należy rozprowadzić i wmasować ręką.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń