sobota, 25 lipca 2015

NOWOŚCI W SZAFIE,W KOSMETYCZCE I BIŻUTERYJNE;)

Hejka Kochani:)

Dziś post,który miał się pojawić jakiś czas temu,ale co się odwlecze to nie uciecze! Więc i wreszcie jest-post o nowościach w mojej szafie,kosmetyczce i biżuteryjnych:) Zapraszam do oglądania,komentowania:)

NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE:)

SUKIENKA MAXI ZE SKLEPU DOLCE MODA 



nie uwierzycie,ale kosztowała tylko 19zł:) urzekł mnie jej kolor i koronkowe zdobienia na górze:) 

CUDOWNA PIANKOWA SUKIENKA;) ZE SKLEPU NIKOLETTA




świetnie sprawdzi się do jesiennych stylizacji,jak i zimowych,no na wiosnę też jak najbardziej tak:)

SUKIENKA Z SH FIRMY RIVER ISLAND



kosztowała mnie 1zł,jest przeźroczysta-zakładam ją na bluzkę na ramiączkach,albo T-shirt:) szukam czarnej prostej sukienki na ramiączkach,świetnie pasowałaby do niej:)

KAMIZELKA-NARZUTKA SH:)



idealna do stylizacji w stylu boho:) kosztowała mnie 1zł.

BLUZECZKA NA RAMIĄCZKACH SH:)



ma piękny,jasnoróżowy kolorek;) delikatna-kosztowała mnie 1zł.

SUKIENKA W PASECZKI ZE SKLEPU MISHMASH




jest dla mnie trochę za duża,ale lubię chodzić w luźnych rzeczach:)

JEANSOWE SPODENKI ZE SKLEPU MADOX34




bardzo mi się podobają:)

CUDOWNA BLUZECZKA W PASKI ZE SKLEPU MINIMO




doskonała jakość i wykonane,cudny materiał:) no i kochane paseczki:)

NOWOŚCI BIŻUTERYJNE;)

CUDOWNY DELIKATNY NASZYJNIK ZE SKLEPU VELUCCI




moje serce skradła jego delikatność:)

RÓWNIE PIĘKNY NASZYJNIK Z MAY WAY JEWELLERY




słodka litera B od mojego imienia;) wspaniały:)

NASZYJNIK OD PASUJE MI




bardzo wyrazisty:),pasuje do prostych sukienek;)

NASZYJNIK OD NIKOLIA



fikuśny i ciekawy;)


NOWOŚCI KOSMETYCZNE

MIŁA NIESPODZIANKA OD GOSH:)




cudowne kosmetyki:)

RĘKAWICZKA DO DEMAKIJAŻU GLOV




zaczynam jej testowanie-wkrótce wpis na blogu:)

TO BY BYŁO NA TYLE:)

Cieszę się,że niektóre rzeczy to miłe niespodzianki od firm,oraz,że niektóre udało mi się kupić za grosze.

POZDROWIONKA;)

7 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik ten od Pasuje Mi - bardzo Ci pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości, podoba mi się ostatni naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie chciałabym Cię zobaczyć w tej ślicznej piankowej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  4. super nowości :) szczególnie te dwa naszyjnik z kwiatuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piankowa sukienka ladna :) pokaz, jak na Tobie lezy ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mamo, ile tego! ale super :D jestem już od dawna mega ciekawa rękawicy :D

    OdpowiedzUsuń