poniedziałek, 27 lipca 2015

APETYCZNY BALSAM POD PRYSZNIC EVELINE

Hejka Kochani:)

Dziś post na temat ciekawego balsamiku pod prysznic firmy Eveline.Szczególnie teraz  latem polubiłam balsamowanie pod prysznicem,gdyż wracając z całodniowego pobytu np. na działce,czy nad jeziorem mało czasu pozostaje mi na pielęgnacje swojego ciała,gdyż teraz najwięcej czasu poświęcam synkowi:) Piotruś dziś zaczął 6 miesiąc i coraz bardziej staje się ciekawski:) dlatego też zabieram go w różne miejsca,by pokazać mu piękno natury,oraz by pobyć z nim na świeżym powietrzu.Więc produkty do szybkiej pielęgnacji mojego ciała są jak najbardziej przeze mnie teraz pożądane.I tak oto odkryłam ciekawy balsam pod prysznic,o którym dzisiaj Wam napiszę.

LUKSUSOWY BALSAM DO CIAŁA POD PRYSZNIC BODY GLAM MASŁO KAKAOWE-EVELINE




OD PRODUCENTA

Formuła luksusowego balsamu pod prysznic, o unikalnych właściwościach regenerująco-nawilżających, wzbogacona odżywczym masłem kakaowym, sprawia, że skóra staje się promienna i przyjemnie pachnie długo po wyjściu spod prysznica.

RECEPTURA BOGATA W EKSKLUZYWNE SKŁADNIKI AKTYWNE
Masło kakaowe, dzięki wysokiej zawartości witamin i minerałów, rewelacyjnie regeneruje skórę. Ma silne właściwości nawilżające i skutecznie zatrzymuje utratę wody z naskórka.
bioHyaluron ComplexTM zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie.
Olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka.

Wiek:15+, 20+, 25+, 30+, 35+, 40+, 45+, 50+, 55+, 60+
SKŁAD



CENA:17,99zł/350ml.
MOJA OPINIA
Balsam dostępny jest w kilku wariantach zapachowych.Mnie przypadło testować balsam z masłem kakaowym.Cieszę się że ta wersja zapachowa wpadła w moje ręce,gdyż zapach balsamu z masłem kakaowym jest obłędny,do zjedzenia.Słodki,ale nie mdły,a skóra po jego użyciu pachnie apetycznie.Opakowanie balsamu z pompką,która ułatwia wydobycie balsamu.Zamykany na nakrętce,dzięki czemu nie musimy obawiać się,że balsam rozleje się nam w czasie podróży.Balsam ma aksamitną,gęstą konsystencję,która łatwo rozprowadza się na mokrej skórze.Po jego użyciu skóra staje dobrze nawilżona,miękką i gładziutka.Balsam nie pozostawia lepiącej powłoki na skórze.Nadmiar balsamu usuwany jest pod prysznicem,to co ma się wchłonąć to wchłonie-reszta spływa razem z wodą.Pokusiłam się o użycie tego balsamu do golenia i pozytywnie się zaskoczyłam,gdyż balsam ułatwił mnie golenie-maszynka śmiga po nim jak ferrari :) heee...Bardzo duży plus oczywiście za wydajność,używam tego balsamu dziennie pod prysznicem i po 20 dniach jeszcze go mam.Cena również bardzo atrakcyjna i stopień nawilżenia skóry w zupełności mi odpowiada.Cieszę się,że są takie produkty dla kobiety zabieganej takiej jak ja;) Poproszę jeszcze o produkt do pielęgnacji buzi,który byłby tonikiem,żelem oczyszczającym,kremem w 1.Polecam Wam ten produkt z czystym sumieniem-nie zawiedziecie się!





POZDROWIONKA :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam balsamy z pompką - zawsze są mega wygodne! :-) do Eveline w ogóle nie musisz mnie przekonywać ;-) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam stosować balsamów przeznaczonych pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wolałabym chyba jakiś owocowy zapach :D

    OdpowiedzUsuń