wtorek, 16 czerwca 2015

ZAPRASZAM NA KONKURS:)

Hejka Kochani:)

Ostatnio mnie tutaj mało,więc chcę Wam wynagrodzić moją nieobecność konkursem,w którym do wygrania jest śliczna bluzeczka ze sklepu 




KOLOR MUSZTARDOWY,ALE NA ZDJĘCIU WYSZEDŁ TROCHĘ INACZEJ, ROZMIAR Z METKI L,ALE WEDŁUG MNIE UNIWERSALNY


WARUNKI KONKURS:)
-ZOSTAŃ PUBLICZNYM OBSERWATOREM BLOGA
-UDOSTĘPNIJ INFORMACJĘ O KONKURSIE-FACEBOOK,BLOG-jeśli chcesz
-DOKOŃCZ ZDANIE-Kocham modę,bo......

W komentarzu na blogu napisz swoją odpowiedź i jako kto obserwujesz bloga 

Jeśli polubisz mój fanpage a wygrasz otrzymasz nagrodę dodatkową:)


KONKURS TRWA DO 5.07.2015
WYNIKI 6.07.2015

POWODZENIA:)

8 komentarzy:

  1. Kocham modę, bo ona codziennie mój wyjątkowy wizerunek kreuje sprawiając, że pięknie się w każdej stylizacji czuję. :)

    Lubię oba fp jako: Kasia Leja
    Obserwuję blog jako: Kasia Leja

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię na fb jako Karolina Kołodziej
    Obserwuje jako Karolina Kołodziej
    Kocham modę,bo dzięki niej czuje się wyjątkowo,mogę szaleć z kolorami i wzorami ,bawić się nią ,odzwierciedlać swój charakter,mieć swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham modę, bo daje mi niezliczoną ilość stylizacji, a przede wszystkim możliwość wyrażenie siebie i pokazaniu innym swojej osobowości.

    Lubię FB jako Monia Gałgan
    Obserwuję jako Monika Gałgan

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham modę do dzięki niej mogę się pięknie ubrać, mam sposobność pokazania innym swojego stylu. charakteru,pokazać swoje ja. :)
    Lubię na fb jako Anna Zierold
    Obserwuję jako Anna Zierold. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię FB jako Irmina Maliszewska
    Obserwuję jako Irmina Maliszewska

    Kocham modę, bo dzięki niej mogę wyrazić siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię FB jako Renata Grocholska
    Obserwuję jako Renata Grocholska
    Kocham modę, bo lubię się zmieniać i lubię ciuchy modne :)

    OdpowiedzUsuń