poniedziałek, 8 czerwca 2015

PULANNA-PEELINGUJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC-TO LUBIĘ!

Hejka Kochani:)

Ostatnio Was trochę zaniedbałam,ale to przez pogodę;) Była taka piękna,że nie chciało się siedzieć w domu i trochę z małym zwiedzaliśmy ciekawe miejsca niedaleko nas;)

Od jakiegoś czasu używam fajnego produktu,o którym chcę Wam dzisiaj trochę napisać,a jest nim:

PEELINGUJĄCY ŻEL PO PRYSZNIC Z PULANNA




OD PRODUCENTA

Idealny preparat do wygładzania ciała. Szybko pieniący się peeling – żel, który dokładnie oczyszcza i ożywia skórę. Jest pierwszym krokiem w pielęgnacji ciała. Delikatnie złuszcza, łagodzi i tonizuję skórę. Stymuluje proces naturalnej odbudowy komórkowej. Eliminując zanieczyszczenia i martwe komórki, nawilża skórę delikatnie ją natłuszczając i pozostawiając na skórze film ochronny. Pieniący Peeling – Żel neutralizuje wysuszające działanie twardej wody. Produkt usprawnia mikrocyrkulację i procesy oddychania zwiększając wchłanianie i skuteczność preparatów pielęgnacyjnych stosowanym po nim. 



SKŁAD



CENA:19,90/200ml

MOJA OPINIA

Uwielbiam żele pod prysznic,które nie tylko smakowicie pachną,a także złuszczają mój martwy naskórek.Wiadomo,że żel peelingujący to nie peeling i od samego początku nie oczekiwałam od niego jakiegoś super złuszczenia! Już na samym początku moje serce skradł jego zapach-orzeźwiający i cytrusowy,mogę nawet stwierdzić,że przypomina mi zapach jakiejś wody toaletowej,ale jakiej?-nie mogę sobie przypomnieć!.Opakowanie-bardzo pomarańczowe,miękkie,w formie tubki,z której łatwo jest wydostać produkt! Konsystencja żelu nie jest zbyt gęsta,ale produkt nie spływa po ciele,co bardzo mnie ucieszyło.W żelu znajdują się drobinki peelingujące,a ich ilość mnie zadowala;) Po zmieszaniu z wodą produkt fajnie się pieni,a drobinki delikatnie złuszczają martwy naskórek.Skóra po użyciu tego żelu jest wygładzona,dobrze nawilżona i delikatna;),do tego świetnie pachnie.Skład żelu może nie jest rewelacyjny,ale w końcu to tylko żel po prysznic:) Ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektu na skórze,jaki pozostawia ten żel:) nie dość,że dobrze oczyszcza skórę,to delikatnie ją złuszcza i dobrze nawilża,a także pozostawia ją miłą w dotyku i pachnącą;) Produkty PULANNA znajdziecie w drogeriach NATURA:) Jeśli spojrzycie na stronę PULANNA zauważycie,że ich produkty nie są drogie;)



POLECAM

BUZIAKI:)

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszęo tej nmarc, ale ten żelwwydaje się być bardzocciekawy ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne konsystencja:) nie znam go

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że mi o nim przypomniałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oczekuję cudów od tego typu kosmetyków... najważniejsze, żeby fajnie pachniały i dzięki umilały czas podczas kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że działa i zostawia skórę w dobrym stanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy jest :) A zapach to musi być coś.Choć mam ciężkie doświadczenia w tej kwestii z isaną, bo miałobyć fajnie, a wyszedł mi drobny piaseczek niestety zamiast drobinek :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeszcze świąteczny peeling z farmony, ale jak tylko go zużyję to otworzę ten
    ;)

    OdpowiedzUsuń