czwartek, 18 czerwca 2015

No.36 KOSMETYKI,KTÓRYM ZAUFAŁY MOJE STÓPKI:) cz.I

Hejka Kochani:)

Dziś chciałabym się z Wami podzielić opinią o kosmetykach do pielęgnacji stóp,które moje stopy bardzo polubiły;) Dzięki nim moje stópki wreszcie wyglądają pięknie,skóra stóp piękna jest,a ja wreszcie codziennie sandały zakładać chcę;) nawet boso mogę latać! Taka dumna jestem z pięknych stópek;) O produktach napiszę w dwóch postach,gdyż chcę,by były krótkie:) Nie chcę Was zanudzać jednym,długim postem :)

Panie/Panowie przedstawiam Wam perełki No.36:)




DEZODORANT DO STÓP ODŚWIEŻAJĄCY Z TALKIEM No.36

Od producenta

Dezodorant do stóp No36 z talkiem, szałwią lekarską i olejkiem miętowym. Chroni przed nadmierna potliwością, otarciami i podrażnieniami, pozostawiając skórę świeżą, suchą i jedwabiści gładką. Preparat zawiera talk, który absorbuje nadmiar wilgoci, dzięki czemu eliminuje ryzyko rozwoju bakterii odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnego zapachu. Formuła dezodorantu została wzbogacona o szałwię lekarską o działaniu antybakteryjnym i przeciwgrzybiczym oraz olejek miętowy, który przyjemnie chłodzi i relaksuje stopy, zapewniając uczucie świeżości i komfortu nawet przez cały dzień. Produkt przebadany dermatologicznie.




Skład

Butane, Propane, Alcohol Denat., Talc, Isobutane, Triethyl Citrate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Magnesium Stearate, Parfum, Propylene Glycol, Salvia Officinalis Leaf Extract, Mentha Piperita Oil, Butylphenyl, Methylpropional, Citronellol, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene.

 Cena:około 8zł/150 ml -dostępny w Rossmann

Moja opinia:

Dezodorant ma przyjemny,cytrusowy zapach,świetnie chłodzi stópki:) W ostatnich upałach doskonale sprawdził się u mnie nie tylko do odświeżenie stóp a także do schłodzenia;) Jest bardzo wydajny,no i jak widzicie 150ml za około 8zł,więc tym bardziej cieszę się,że na rynku jest taki świetny produkt:) Zapobiega przykremu zapachowi;) Dodam także,że złagodził otarcia,których nabawiłam się zakładając moje fajne,lecz mające zbyt twarde paski sandałki.Produkt pozostawia skórę stóp odświeżoną i daje uczucie suchej skóry:) Z nim żaden pot nie wygra:) Polecam



INTENSYWNIE ZŁUSZCZAJĄCY PEELING CUKROWY No.36

Od producenta

Cukrowy peeling do stóp dzięki unikalnemu połączeniu kryształków cukru z 20% gliceryny szybko i skutecznie zmiękcza i usuwa twardą i zrogowaciałą skórę z pięt i stóp,widocznie ją wygładzając już po 1.użyciu.Peeling został wzbogacony o naturalne oleje,które intensywnie nawilżają,odżywiają i regenerują skórę,dzięki czemu staje się ona jedwabiście gładka i miękka w dotyku.Zabieg ten pozwala przygotować skórę stóp do głębokiego wchłaniania składników aktywnych zawartych w kosmetykach pielęgnacyjnych do stóp No.36

Skład


Cena:około 8zł/75 ml

Moja opinia

Skóra moich stóp potrzebuje intensywnego złuszczenia szczególnie latem,ponieważ lato to doskonała okazja by chodzić bosko,szczególnie w takich miejscach jak ogród mojej mamy,plaża,czy basen.Ale wtedy moje stopy potrzebuję dokładnego złuszczenia,by pięknem zachwycały i odżyły na nowo.W moim przypadku chodzenie boso np.po obszarze wokół basenu wpływa źle na stan moich stóp,ale nie potrafię z tego zrezygnować;).I wtedy z pomocą przychodzi peeling:) Całkiem niedawno poznałam ten tani,rewelacyjny peeling!-tak,tak-rewelacyjny peeling za grosze! Peeling znajduje się w ładnej tubce,z której łatwo wydobyć produkt:) Peeling ma przyjemny,cytrusowy zapach,który odświeża stópki o otula je przyjemnym zapachem:) Konsystencja żelowa,przezroczysta,z cukrowymi drobinkami,które świetnie złuszczają skórę stóp,sprawiając,że staje się gładziutka i mięciutka.Dodatkowo peeling świetnie zmiękcza skórę i nawilża ją.Koi podrażnienia oraz łatwo się rozprowadza:) Do tego jest bardzo wydajny:) Polecam 




A Wy kochani znacie te produkty?



Buziaki

ZAPRASZAM NA KONKURS


4 komentarze:

  1. Ja bardzo lubie od nich krem do stóp. Bardzo dobrze nawilża i zmiękcza stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling to coś dla mnie :) Z chęcią go przetestuje, szczególnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy do stóp tej marki, miałam dezodorant ale w ogóle się u mnie nie sprawdził. Strasznie talk wysuszał mi stopy

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich kosmetyki do stóp, tych akurat nie miałam... jeszcze!

    OdpowiedzUsuń