środa, 24 czerwca 2015

INSPIRATORKA RIMMEL WAKE ME UP-DWA CIEKAWE PRODUKTY:)

Hejka Kochani:)

Cieszę się,że i mnie Rimmel wybrał do grona inspiratorek Wake Me Up:) Przesyłka przyszła do mnie bardzo szybko,w ślicznym opakowaniu,w którym znajdowały się dwa produkty Rimmel:)

PODKŁAD WAKE ME UP Z WITAMINĄ C

MASKARA WAKE ME UP Z EKSTRAKTEM Z OGÓRKA






MOJA OPINIA O PODKŁADZIE;)

Podkład Wake Me Up świetnie nawilża skórę i za to mu duży plus,gdyż wiele podkładów,które testowałam niestety wysuszały skórę.Podkład fajnie wtapia się w skórę pozostawiając ją nawilżoną i gładką:) Utrzymuje się na niej kilka godzin,ma przyjemny zapach.Dzięki niemu moja cera nabrała blasku oraz wydaje się być świeża i zdrowo wyglądająca;) Podkład nie dość,że posiada w sobie cudowną witaminę C,to także ma SPF 15.Podkład ma świetną konsystencję,łatwo rozprowadza się na skórze,do tego jest bardzo wydajny:)





MOJA OPINIA O MASKARZE:)

Przede wszystkim maskara świetnie pachnie-tak świeżo i przyjemnie.Maskara ma ciekawą szczoteczkę,dość dużą i pierwszy raz się z taką spotkałam,ale o dziwo dość łatwo maluje się nią rzęsy:) Wydłuża rzęsy i rozczesuje.Dodatkowo maskara nie obsypuje się,łatwo się zmywa płynem micelarnym.Niestety nie pogrubia rzęs! 





OGÓLNIE;)

Cieszę się,że poznałam te dwa ciekawe produkty,gdyż przypadły mi do gustu:) podkład bardziej od maskary i z pewnością kupię go ponownie:) Dziękuję marce Rimmel,że wybrała mnie do testowania tych produktów;)



Zachęcam wszystkim do brania udziału w takich akcjach:) a Rimmel robi ich dość sporo:)

Pozdrowionka <3

9 komentarzy:

  1. Też załapałam się do akcji. Tusz bardzo przypadł mi do gustu, podkład w sumie też chociaż ja gustuję w bardziej kryjących:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten tusz, rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten podkład do mojej mieszanej cery był tragiczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę podkład od tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam nawet ten tusz, chociaż szczoteczka jest jak dla mnie troszkę niewygodna :) Podkład mam w odcieniu 100 Ivory i i tak jest dla mnie odrobinkę za pomarańczowy. Ale mieszkam go z jasnym podkładem z Pierre Rene i wtedy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uważam że podkład jest lepszy od mascary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuszu nie miałam. Jednak podklad mnie juz dawno zachwycil ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń