piątek, 19 czerwca 2015

DARY LOSU OD LIRENE-MEGA PAKA:)

Hejka Kochani:)

Dzisiaj w południe kurier zapukał do mych drzwi:)Ja patrzę trzyma w rękach mega pakę!!!! Pytam:Czy to na pewno do mnie? A on na to:TAK,TAK! Szybko coś ostrego wzięłam w dłoń i zaczęłam otwieranie-ach ta ciekawość;) Uwielbiam dostawać paczki niespodzianki :) Gdy otworzyłam paczkę doznałam szoku-tyle wspaniałości:) zresztą zobaczcie sami:)

















No to będzie testowanie;)

Z takimi cudeńkami jestem gotowa na lato:)

DZIĘKUJĘ LIRENE I PANI ANI PILIP

BUZIAKI

20 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć ;)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to na zdjęciu pod kapeluszem?

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow, świetna niespodzianka! miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie mega paczka, będzie co testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie mega paczka, będzie co testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mega paczka, będzie co testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromna paczka z ciekawymi produktami. Lubię Sarah Jio:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny prezent od marki, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Cię obdarowali!! Rewelka :) daj znać, jak się sprawdzą :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał dużo dobroci :) Gratulacje i przyjemnego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o gratuluję :) miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kapelusz jest genialny, sama z niego jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wielka paka! :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń