poniedziałek, 1 czerwca 2015

BIELENDA ULTRA NAWILŻAJĄCY OLEJEK DO CIAŁA-PRAWDZIWE ZŁOTKO:)

Hejka Kochani:)


Od kilku dobrych dni wcieram,smaruję,wcieram,smaruję swoje ciało cudownym olejkiem,który skradł moje serce-istne złotko,które doskonale pielęgnuje moją skórą,a do tego swoim zapachem wodzi na pokuszenie;) a mowa o magicznym

ULTRA NAWILŻAJĄCYM OLEJKIEM DO CIAŁA Z BIELENDA:)





OD PRODUCENTA
            
Zawiera w sobie prawdziwą moc drogocennych olejków piękna.Nawilżająca formuła bazuje na połączeniu pielęgnujących i regenerujących właściwości szlachetnych olejków z najdalszych zakątków świata:

OLEJEK MAKADAMIA  –nawilża i odżywia skórę suchą i łuszczącą się.
OLEJEK MARULA – ceniony za swoje właściwości przeciwstarzeniowe, uzupełnia płaszcz lipidowy naskórka.
OLEJEK KUKUI – łagodzi podrażnienia i zmiękcza naskórek.
Podaruj swojej skórze bogactwo olejkowego luksusu, otul ciało cudownym zapachem ciepłych olejkowych nut.
Działanie
Olejek szybko poprawia kondycję skóry i daje efekt widocznie 
piękniejszego ciała.



SKŁAD



CENA:około 20zł/150ml

MOJA OPINIA

Na samym początku oczarował mnie zapach tego olejku-jest boski,słodkawy,ale wyczuwam w nim również cytrusowe aromaty:) Na skórze zapach ten utrzymuje się dość długo:).Po użyciu tego olejku skóra jest dobrze nawilżona,wygląda zdrowo,jest gładka i delikatna:) Olejek szybko się wchłania w skórę i tłusta powłoka nie utrzymuje się na niej zbyt długo.Olejek znajduje się w ciekawym opakowaniu-bardzo mi się spodobała buteleczka;) a także posiada atomizer,dzięki któremu łatwiej wydobyć ze środka odpowiednią dla nas ilość produktu.Duży plus również za wydajność,no i za cenę! Sądzę,że olejek jeszcze długo pobędzie ze mną,gdyż bardzo mi się spodobał,a właściwie mojej skórze-skóra po jego użyciu prezentuję się świetnie! Zauważyłam także,że olejek trochę odżywił moją skórę i mam nadzieję,że po dłuższym stosowaniu skóra będzie jeszcze bardziej zachwycać swoim pięknem:) Dzięki temu olejkowi moja skóra otulona jest fantastycznym zapachem:) i delikatnością:)






Polecam :)

BUZIAKI 

11 komentarzy:

  1. nie miałam, ale że kocham wszystkie olejki - to pewnie by mi się spodobał,
    muszę go wypróbować :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam go, choć przyznam,że w codziennej pielęgnacji coraz częściej sięgam po olejki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie używam z tej serii balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem najbardziej ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za olejkami, bo zostawiają właśnie ten tłusty film, którego nie jestem w stanie zaakceptować. Olejki używam właściwie tylko do masażu. Ale kupiłam sobie teraz mgiełkę samoopalającą tej marki, bo widziałam gdzieś bardzo pozytywną recenzję. zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olejki, ale nie wszystkie niestety nawilżają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako olejomaniaczka chetnie go poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie sprawić taki olejek, bo mam bardzo suchą skórę i chcę ją zregenerować przed latem..

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ten olejek idealnie sprawdza sie po depilacji nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Bieledny miałam olejek z arganem, który wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio głośno o tym olejku, ja go jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń