piątek, 22 maja 2015

Tricologica, Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów, Equilibra

Hejka Kochani:)

Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat produktu pewnej firmy,która była mi całkowicie nieznana i muszę przyznać,że żałuję,że dopiero niedawno ją poznałam! Na spotkaniu blogerek w Rybniku otrzymałam rewelacyjny produkt tej firmy,który spisał się u mnie,a właściwie na moich włosach na 5+ :) Jaki to produkt? Przedstawiam Wam 

NAWILŻAJĄCĄ ODŻYWKĘ ZWIĘKSZAJĄCĄ OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW Z LINII TRICOLOGICA




FIRMY EQUILIBRA 


OD PRODUCENTA

      EQUILIBRA - Linia Tricologica

Linia do pielęgnacji włosów Tricologica łączy doświadczenie w zastosowaniu naturalnych składników z badaniami w zakresie pielęgnacji włosów, uzyskując specjalistyczne produkty.
Sekretem linii Tricilogica jest specjalnie opracowany kompleks roślinny PHYTOSINERGIA o działaniu silnie regenerującym. W jego skład wchodzą: Aloes, Olejek Arganowy,  Keratyna, wspomagające odbudowę i wzmacnianie włosa na całej jego długości. Tricologica to bogata oferta dla utrzymania zdrowych, lśniących i mocnych włosów.

NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA ZWIĘKSZAJĄCA OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW Equilibra zawiera specjalny kompleks roślinny PHYTOSYNERGIA (aloes+ olejek Arganowy + keratyna z protein pszenicznych ), który odżywia, nawilża i odbudowuje trzon włosa. Odżywka o gęstej, kremowej konsystencji, idealna dla przesuszonych włosów, głęboko nawilża, przywracając włosom miękkość. Specjalna formuła tworzy na trzonie włosa cienką warstwę ochronną, poprawiając elastyczność włosów , ułatwia rozczesywanie a także . Włosy zwiększają swoją objętość i odzyskują blask.



ZAWIERA

Proteiny jedwabne: otulają włosy warstwą ochronną
Witamina E: zapobiega starzeniu się włosa
Keratyna wełniana: wzmacnia strukturę włosa pokrywając go warstwą ochronną
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.



SKŁAD
              

                                                                             CENA OKOŁO 18zł/200ml
                                                                                       MOJA OPINIA 

Cieszę się,że odżywka wpadła w moje łapki,które potem przekazały ją dalej,czyli na moje włoski,dla których okazała się rewelacyjna:) Odżywka ma bardzo wygodne opakowanie-nakrętką do dołu,dzięki czemu łatwiej się z niego wydobywa odżywkę.Następnie zapach-bardzo przyjemny,świeży i nie duszący.Konsystencja-gęsta i kremowa,łatwo się ją nakłada na włosy i co ważne z nich nie spływa.Po ciąży moje włosy były pozbawione blasku i niestety pozbawione objętości i musiałam coś z tym zrobić! ostatnio stosowałam odżywki z Biovax i nieco poprawiły stan moich włosów.Gdy zużyłam ostatnią odżywkę z Biovax przyszedł czas na tą z Equilibra i nie liczyłam na wiele,a tu proszę miłe zaskoczenie:) Już po pierwszym użyciu moje włosy były miękkie,gładkie w dotyku i wyglądały dużo lepiej niż przed:) Co do zwiększenia objętości nie zauważyłam,by włosy miały większą objętość,ale przecież cuda się nie zdarzają,by po pierwszy razie efekt był WOW! Cieszył mnie efekt zdrowo wyglądających włosów i ich blask.Również daję dużego plusa tej odżywce za nawilżenie włosów-zauważalne gołym okiem! Jak wiecie mam długie włosy i wiele razy odżywki nie radziły sobie z plątaniem się włosów-po niektórych odżywkach rozczesywanie było makabrą!-tutaj miłe zaskoczenie-dzięki odżywce włosy łatwiej się rozczesują! Odżywka nie przetłuszcza włosów,nie obciąża ich i nie plącze! Po kilku razach jej użycia jestem zadowolona z efektów jakie daje! Włosy znacznie lepiej wyglądają.Co do zwiększenie objętości-nie zauważyłam,by się zwiększyła,chociaż nie do końca jej potrzebuję,gdyż mam bardzo dużo włosów i ich objętość jest dla mnie zadowalająca.Cieszę się,że mogłam poznać tą odżywkę;) Myślę już o zakupie kolejnego opakowania,gdyż to jedna z lepszych odżywek jakie do tej pory miałam:)




POLECAM:)

A WY ZNACIE TĄ ODŻYWKĘ? CO O NIEJ SĄDZICIE?

5 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam okazji jej używać ale coraz więcej dobrego o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ją:) moje włosy ją lubiły, zwłaszcza za swobodne rozczesywanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ta odzywke, mam ja non stop na swojej lazienkowej poleczce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jej nie miałam :) myślę, że polubiłaby się z moimi włoskami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i lśniące włosy!!! też jestem zadowolona z tej odżywki, chyba nawet już mi się skończyła, nie jestem pewna czy w tubce coś zostało.

    OdpowiedzUsuń