wtorek, 5 maja 2015

PAT&RUB OLIWKA DO CIAŁA I KĄPIELI DLA NIEMOWLĄT I DZIECI-PRZYJEMNOŚĆ ZA NIEWIELKĄ CENĘ!

Witam Kochani:)

Za oknem już prawdziwa wiosna,dlatego też jak najwięcej czasu spędzam z synkiem na spacerkach:) i działce.Jakie to piękne uczucie patrzeć na swoje dziecko,którego interesuje wszystko dookoła,które uwielbia odgłosy natury i te pierwsze uśmiechy-nie ma nic przyjemniejszego.Mój maluch 25 maja skończy już 3 miesiąc-jak ten czas leci!

Dziś chciałabym Wam przedstawić rewelacyjny produkt firmy PAT&RUB,który pielęgnuje skórę mojego maluszka,jak i moją,bo ja jestem ciekawska i sama musiałam na swojej skórze sprawdzić jak działa;) A oto on,a właściwie ona

PAT&RUB OLIWKA DO CIAŁA I KĄPIELI DLA NIEMOWLĄT I DZIECI SWEET




OD PRODUCENTA

Oliwka do Ciała i Kąpieli dla Niemowląt i Dzieci SWEET jest znakomita do masażu i kąpieli.
Wzmacnia warstwę lipidową skóry dziecka, przywraca właściwy poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia, uelastycznia skórę. Skomponowana z najcenniejszych w kosmetyce i kuchni olejów roślinnych oraz specjalnie przygotowanego roślinnego oleju kosmetycznego, który sprawia, że oliwka doskonale rozprowadza się i wchłania w czasie wmasowania w ciało, a także świetnie miesza się z wodą w kąpieli.
Wysoka zawartość kwasów Omega, mnogość związków naprawczo i ochronnie działających na skórę oraz wymiataczy wolnych rodników sprawia, że jest doskonała oliwka dla Mamy jako kosmetyk do całego ciała na czas ciąży i po urodzeniu Maluszka.






                                               
   Olej słonecznikowy - 30% - Zawiera kwas Omega 6, woski, fosfolipidy (lecytyna), karoteny, witaminę E.Wzmacnia bariery naskórkowe,doskonale zmiękcza i wygładza skórę. Ma działanie przeciwrodnikowe,   przeciwzapalne i normalizujące.

Olej sezamowy – 25% - Zawiera kwas Omega 6, zwiększa barierową funkcje skóry, zmniejsza utratę wody przez naskórek oraz zwiększa elastyczność skóry. Przywraca właściwe nawilżenie skóry. Silny antyutleniacz.

Olej sojowy – 15% - Zawiera dużą ilość flawonoidów, lecytyny, steroliny i witaminy E. Wzmacnia naturalną barierę obronną skóry.

Olej winogronowy -15% - Zawiera niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, fitosterole, witaminę E, dzięki czemu wykazuje działanie przeciwrodnikowe. Działa ochronnie.

Olej bawełniany – 5% - Łagodzi i regeneruje nawet bardzo podrażnioną skórę. Osłania, odżywia i łagodzi podrażnienia.

Naturalna witamina E–Wymiatacz wolnych rodników, działa przeciwzapalnie.


wszystkie surowce, z których skomponowany jest kosmetyk mają certyfikat naturalności






SKŁADNIKI


CENA:49,00/250ml

MOJA OPINIA

Jak niektórym z Was wiadomo Piotruś to moje pierwsze dziecko,dlatego też nie mam doświadczenia z oliwkami dla dzieci.Kiedy otrzymaliśmy tą oliwkę w prezencie od Pani Kasi z PAT&RUB moja buzia się uśmiechnęła,ponieważ akurat miałam kupić oliwkę dla synka,gdyż muszę wykonywać mu masaż Shantala,a dla mnie do wykonania masażu oliwka to must have! Więc zaczęliśmy testowanie jej na początku od użycia jej do masażu.Co mnie zaskoczyło na początku to to,że jest bardzo wydajna-niewielka jej ilość starczyła,by wymasować całe ciałko mojego synka,które po jej użyciu było gładziutkie,a skóra dobrze nawilżona! Oliwka nie ma rewelacyjnego zapachu,ale mi to w zupełności nie przeszkadza,ponieważ jak wiadomo kosmetyki dla dzieci powinny być pozbawione substancji zapachowych.Oliwka na skórze pozostawia lekko tłustą powłokę,a także nawilża skórę na dość długo.Ostatnio moja skóra strasznie się przesusza,więc i ja zaczęłam używać tej oliwki-muszę stwierdzić,że efekt przed i po jest zdumiewający! Po użyciu tej oliwki moja skóra znakomicie się nawilżyła,a problem jej suchości nie jest już tak widoczny! Dodatkowo moja skóra również lepiej się uelastyczniła i jest bardzo aksamitna i gładka w dotyku.Równiez używamy jej do kąpieli,oliwka dobrze rozprowadza się w wodzie,a także świetnie wchłania się w skórę mojego synka.W żadnym stopniu nie uczula,nie podrażnia,bo niby czym by miała,skoro jest składniki są w 100% naturalne! Ja używam jej także do masażu mojego brzusia,który jak wiadomo po ciąży potrzebuje szczególnej uwagi.Fajnie ujędrnia skórę mojego brzucha i uelastycznia! Cieszę się,że oliwka ma dozownik-dużo łatwiej dzięki niemu wydobywa się z pojemniczka odpowiednią ilość oliwki.Maleńki minusik ta oliwka dostaje ode mnie tylko za zapach-pachnie olejem,ale mi to nie przeszkadza!W 100% sprawdziła się zarówno na mojej jak i synka skórze! Jak dla mnie to jest niedroga,ponieważ ma rewelacyjną wydajność i posłuży nam jeszcze na bardzo długo. Polecam!




BUZIAKI <3




10 komentarzy:

  1. nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny maluch :) A oliwka bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skóra dziecka potrzebuje specjalnych kosmetyków. Świetnie, że trafiłaś i nic się nie stało ze skórką. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej Firmy jeszcze nic nie miałam :) bardzo się ciesze że oliwka spełniła oczekiwania w 100% ja osobiście bardzo lubię kosmetyki dla dzieci bo są delikatne i nie podrażniają w dodatku świetnie się u mnie sprawdzają pomagają w walce z bardzo suchą skórą czy dobrym oczyszczeniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt 2w1, fajnie że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutki maluszek. Ja mam dwójkę małych bąbelków ( no jedna to już 2 letnia paniczka ;) ) więc produkty tego typu są u mnie na pierwszym miejscu. Na pewno przyjrzę się bliżej tej oliwce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się szata graficzna tych produktów, ale same produkty średnio się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń