wtorek, 12 maja 2015

CIERPIMY,CIERPIMY :(

Hejka Kochani,

Dziś chcę Was przestrzec przed produktem dla dzieci,który na skórze mojego synka wyrządził wiele złego,a mowa o 

PŁYN DO KĄPIELI Z OLIWKĄ (NAWILŻAJĄCY) SKARB MATKI 



Płynu użyłam raz w trakcie wieczornej kąpieli maluszka i już po niedługim czasie maluszek miał na ciele wysypkę i był cały rozpalony,a jego skóra wyglądała jakby była spalona słońcem.Piotruś próbuje się drapać-pewnie skóra go swędzi! Po konsultacji z lekarzem daje mu wapno-mam nadzieję,że prędko zniknie mu ze skóry to paskudztwo! Nie sądziłam,że produkt z firmy,którą cenię może wyrządzić tyle złego na skórze maleństwa! SZOK I NIEDOWIERZANIE!






TRZYMAJCIE KCIUKI BY PIOTRUŚ JAK NAJSZYBCIEJ WYZDROWIAŁ!

CIERPIMY OBOJE:(

18 komentarzy:

  1. Biedaczek :( Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju, biedaczek :( trzymam mocno kciuki, aby jak najszybciej wyzdrowiał.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! Ja używam kosmetyków tej marki i jestem z nich mega zadowolona!Pewno twój synek ma uczulenie na jakiś składnik z tego płynu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też! byłam zadowolona z produktów tej firmy a tu takie coś:((((( co do składnika nie wydaje mi się,bo ja też spróbowałam tego płynu i skóra mnie szczypie;(((((

      Usuń
  4. Biedaczek :( takie dziadostwa teraz robią.... i napisane, że dla dzieci ze skłonnością do alergii o.O Ja nie jestem lekarzem ale jak moja córcia miała ospę ( miała wtedy 2 tygodnie ) lekarka poleciła nam smarowanie krostek fenistilem ( na ukąszenia komarów) aby się nie drapała albo żelem Thermi. Nakładałam bardzo cieniutką warstwę i było dobrze. Synuś jest słodziutki :) Życzymy szybkiego powrotu do zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bidulek 😞 musi mieć uczulenie na któryś ze składników,my używaliśmy kosmetyków z tej firmy i są super,zwłaszcza oliwka

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedne dziecko :( Po takiej reakcji skóry bym się chyba nie skusiła juz na żaden produkt marki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedny malec :( Oby szybko wydobrzal! Zdrowka zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi to wygląda na łojotokowe zapalenia skóry.(oliwka zaczopowała mu skórę) A co na to dermatolog? ile mscy ma synek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest zapalenie skóry,tylko reakcja alergiczna,dziś już jest dużo lepiej!

      Usuń
  9. Ojej, biedne maleństwo :( Ciekawe, czemu zadziałał aż tak brutalnie..

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie ciekawie ... ale dzieci dostają często alergie z których wyrastają... mój Sebek jak hyla mały miał alergie na produkty jonsons baby, strasznie go obsypało. Wykąp maluszka w krochmalu (rozrób mąkę ziemniaczaną z chłodną wodą i dodaj do kąpieli ) przejdzie jak ręką odjął... I skórka będzie delikatna lepsza niż po balsamie tylko włosków nie mocz za bardzo bo będą sztywne

    OdpowiedzUsuń
  11. No i nie ma co dramatyzować to że Twój maluszek dostał uczulenia je znaczy że każdego będzie uczulać. W pierwszych miesiącach powinno się stosować jak najmniej kosmetyków tylko to co niezbędne ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra miała dość mocne uczulenia na płyny do kąpieli, gdy była dzieckiem. Lekarz kazał zacząć używać zwykłego mydła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję maleństwu :(

    OdpowiedzUsuń