poniedziałek, 11 maja 2015

BŁYSZCZĄCY AKCENT NA PAZNOKCIACH CATRICE

Hejka Kochani:)

Wczoraj pierwszy raz od kilku tygodni pomalowałam paznokcie,upsss..:) Przy małym dziecku nie mam czasu na ładny i staranny manicure,zatem wczoraj moim paznokciom dodałam tylko odrobinę błyszczącego akcentu:) Na paznokciach mam jeden z lakierów widocznych na zdjęciu:) 




Lakier dobrze się trzyma na moich paznokciach:),szybko schnie oraz ślicznie błyszczy:) Odrobinę brokatowego szaleństwa nie zaszkodzi:)

Lakiery do paznokci Ultimate Nail mają wykończenie z wysokim połyskiem, perfekcyjne krycie i bardzo dużą wytrzymałość. Wolne od formaldehydu, toluenu i ftalanów.



Lakiery otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku:)

Dziękuję Catrice:) 





4 komentarze:

  1. Bardzo ładny ;) tylko bazę dałabym pod niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się lakier bazowy, choć stosowany solo jest chyba praktycznie niewidoczny. Nie lubię brokatowych topów, więc zestaw by się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że nie jest bardziej "skoncentrowany". Sam w sobie ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń