czwartek, 16 kwietnia 2015

PHARMACERIS BABY KREM KTÓRY DBA O SKÓRĘ MOJEGO MALUSZKA

Witam Kochani:)

Wiem,że dawno mnie tu nie było,ale maluszek zabierał mi cały mój wolny czas,ale nie żałuję bo spędzanie czasu z nim to wielka przyjemność:) Uwielbiam patrzeć na niego i dalej niedowierzam,że jestem mamą tego cudownego maluszka.ŻYCIE JEST PIĘKNE

Od pierwszych chwil życia Piotrusia staram się szczególnie dbać o jego skórę.Piotruś po urodzeniu ma piękną skórkę,która nie wymaga codziennego natłuszczania jej.Wystarczy dobry płyn do mycia z środkiem natłuszczającym! 

Od Pani Ani i Magdy z Dr.Irena Eris dostaliśmy świetną paczuszkę,która zawierała produkt o którym dziś chciałabym Wam nieco więcej powiedzieć,a jest to:

PHARMACERIS BABY-BEZPIECZNY KREM OCHRONNY DO TWARZY DLA DZIECI
od chwil narodzin




Od producenta

Polecany do codziennej ochrony szczególnie delikatnej skóry dzieci i niemowląt od chwil narodzin przed intensywnym nasłonecznieniem i czynnikami zewnętrznymi (zimno,wiatr)

DZIAŁANIE

Krem oparty w 100% na filtrach mineralnych, odbija i rozprasza promienie słoneczne zapewniając bardzo wysoką ochronę skóry przed intensywnym nasłonecznieniem i jego niekorzystnymi skutkami. Tworzy na powierzchni skóry ekran mineralny, zmniejszając ryzyko przenikania w głąb skóry szkodliwego promieniowania UVA i UVB. Minimalizuje powstawanie uszkodzeń i poparzeń słonecznych. Krem w znacznym stopniu neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za reakcje fotouczulające i hamuje skłonności do alergii, podrażnień, świądu oraz wyprysków słonecznych. Higroskopijne cząsteczki wspomagają regenerację naskórka, likwidują objawy ściągnięcia i napięcia skóry oraz chronią ją przed wysuszeniem. Naturalnym efektem zastosowania filtrów mineralnych jest pozostawienie na skórze cienkiej, białej warstwy ochronnej.

Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka nr ZF-K-27/11.
HIPOALERGICZNY
PRZEBADANO KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE
Wysoko tolerancja i skuteczność potwierdzona klinicznie i dermatologicznie.
  • HIPOALERGICZNY,
  • BEZ PARABENÓW,
  • BEZ ALERGENÓW,
  • FILTRÓW CHEMICZNYCH


Potwierdzona klinicznie i dermatologicznie.
  • zabezpiecza skórę przed UVA i UVB
  • zabezpiecza skórę przed zimnem i wiatrem
Źródło: potwierdzone w badaniach w Niezależnym Instytucie Badawczym po 2tyg. stosowania.
Cena:około 35zł/50ml
SKŁADNIKI

MOJA OPINIA
Kiedy widzę produkty Pharmaceris myślę:BEZPIECZEŃSTWO! A dlaczego ? już wyjaśniam.Osobiście wiele razy używałam i nadal używam produktów tej firmy i mogę z ręką na sercu powiedzieć,że na żadnym się nie zawiodłam,ponieważ produkty Pharmaceris są bezpieczne dla skóry,przebadane i rewelacyjne.Tak też jest z kremem dla Piotrusia,który na jego skórze sprawdził się rewelacyjnie,ale również i na mojej skórze,bo od czasu do czasu i ja go używałam,bo chciałam na własnej skórze przekonać się o jego działaniu! Kremik na tłustą konsystencję i jest bardzo gęsty.Z początku miałam trudności z tym jak go rozprowadzić na skórze mojego syna,ale znalazłam sposób,że najpierw rozgrzałam go w moich dłoniach,a później zaaplikowałam na skórę synka.Zdziwiłam się tym,że szybko się wchłonął i tak rewelacyjnie nawilżył skórę mojego maluszka.Krem pozostawia tłustą warstwę,która utrzymuje się długo na skórze.Po dobrym rozprowadzeniu kremu nie trzeba się martwić,że krem pobrudzi ubranka,nie pozostawia śladów na ciemych ubrankach.Ma bardzo ciekawy,przyjemny zapach.Nie zauważyłam,by w jakimś stopniu przeszkadzał mojemu synkowi-nie uczula go,nie podrażnia! Zamierzam dalej aplikować ten kremik swojemu synkowi,cieszy mnie również fakt,że jest bardzo wydajny i starczy nam jeszcze na dłużej:) nie zawiódł moich oczekiwań,jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu,że Polskie produkty są wspaniałe! Polecam ten kremik dla Waszych pociech-nie zawiedzie Was! Daję mu 6 z dużym plusem i wiem,że jak się skończy to kupię kolejne opakowanie,bo bezpieczeństwo mojego maluszka to dla mnie podstawa!



Ściskam wszystkich moich czytelników i zapraszam na kolejny post już jutro z nowościami kosmetycznymi i nowościami w mojej szafie:) Planuję wiele,wiele ciekawych postów:)
STAY WITH ME!
BEATA

7 komentarzy:

  1. Synuś uroczy jeszcze raz Ci gratuluję :) A co do kremu to także jestem wielką fanką Pharmaceris i nigdy się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym sama ten krem stosowała szczególnie, ze ma SPF 50 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ja szczerze powiedziawszy nie lubię nic z tej firmy, mam złe wspomnienia, ale kremik dla dzieci może faktycznie być dobry, najważniejsze, że się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki synu!!!! :))))) Nie znam tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas sprawdził się tak średnio.

    OdpowiedzUsuń