piątek, 24 kwietnia 2015

NOWOŚCI UBRANIOWE CZ.I

Hejka Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z postem z nowościami ubraniowymi,które znalazły się ostatnio w mojej szafie i czekają na to,by zrobić z nimi stylizacje i pokazać je Wam na blogu:) Jest ich sporo,gdyż wcześniej nie miałam czasu by zrobić zdjęcia.A zatem zaczynamy:)

MOJA WYMARZONA BLUZA


Jest idealna-materiał bardzo przyjemny w dotyku,mięciutki-a te kolorki-zakochałam się w niej! 


SUKIENKA


Jest świetna,koronkowe wykończenia dodają jej uroku:) POLECAM


BLUZECZKA PLUS BRANSOLETKA



Świetna bluzeczka,idealna do leginsów,bardzo elegancka:)
A bransoletka z uroczą sówką :)




BLUZECZKA,T-SHIRT



Zamierzam ją nosić zarówno do spódnicy,spodni jak i spodenek:) 


SUKIENKA


Zakochałam się w tym kolorku i fasonie :)


BUCIKI


Bardzo wygodne,w dodatku są piękne.


T-SHIRT


Świetna na rower i nie tylko:)


TO BY BYŁO NA TYLE!
CZEKAJCIE NA II CZĘŚĆ

BUZIAKI


16 komentarzy:

  1. Kilka rzeczy wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sukienkach się zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś ciekawego by się znalazło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta biała bluzka, trochę w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się obkupiłaś:) ja szafę wymieniam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bluza i buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne rzeczy . Poza bluzą ;)
    Ale za to buty piękne , zebu sie jeszcze dobrze nosiły !

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ach byłabym zapomniała: Chciałabym zaprosić Cię 28ego kwietnia na urodzinowe rozdanie na moim blogu, zapraszam! :)

      Usuń
  9. Ta brzoskwiniowa sukienka super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm mnie wpadla w oko biala sukienka :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń