piątek, 17 kwietnia 2015

NOWOŚCI KOSMETYCZNE PLUS MAŁE ROZDANIE

Hejka Kochani:)

Dziś postanowiłam pokazać Wam kosmetyki,które wpadły w moje ręce i które czekają w kolejce na testowanie:) Myślałam,że nowości ubraniowe również pokaże w tym poście,jednak jest ich dużo,więc jutro spodziewajcie się kolejnego postu z nowościami ubraniowymi:)

Uwielbiam relaksować się przy wspaniałych zapachach i dlatego też skusiłam się na kolejne opakowanie tego cudeńka,pierwsze zużyłam bardzo szybko:)

BODY FIESTA-LIME&LEMON-ORZEŹWIAJĄCY OLEJEK RELAKSUJĄCY DO KĄPIELI I AROMOTERAPII





Bardzo byłam ciekawa tego balsamu,więc musiałam go mieć:)-ciekawe jak się sprawdzi na moich włosach,hmm

SYLVECO BALSAM MYJĄCY DO WŁOSÓW Z BETULINĄ




W konkursie Superpharm udało mi się wygrać tą maskarę-cieszę się,bo akurat moja obecna mi się skończyła:)

BIG&BEAUTIFUL BFLY BUTTERFLY LOOK MASKARA




Od firmy Mode Maker otrzymałam dwa rewelacyjne produkty:) już nie mogę się doczekać aż zacznę je testować:)

REPULB BŁYSZCZYK DO UST Z PĘDZELKIEM




HAUTE COUTURE CIENIE DO POWIEK



Od Thalgo otrzymałam 3 mini produkty:)

KREM DLA SKÓRY SUCHEJ
MASKĘ NAWILŻAJĄCĄ
ŻEL POD PRYSZNIC





A teraz mam dla Was rozdanie:)
Te trzy produkty mogą być Wasze,wystarczy tylko obserwować bloga i napisać w komentarzu pod postem: zgłaszam się:)

A dla osób,które mają konta na fb,wystarczy udostępnić link do posta z rozdaniem i napisać w komentarzu na facebooku zgłaszam się:)



WYNIKI 10.05-wybiorę jedną osobę najbardziej aktywną:)

Organizator oświadcza, że konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu Art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

MIŁEGO DNIA:)


CAŁUSKI:)


16 komentarzy:

  1. Świetne nowości u Ciebie zawitały! Jestem bardzo ciekawa balsamu myjącego Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :) Madzia Florek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj całkiem sporo tego :) i wszystko takie ciekawe, sylveco podobno jest super :D

    zgłaszam się

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo gratuluje wygranj w konkursie :) maskara wydaje sie interesujaca ;) bloga obserwuje, wiec: "zgaszam sie"! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie widzę olejki, chyba będę musiała zakupić :)

    OdpowiedzUsuń