wtorek, 21 kwietnia 2015

MOI ULUBIEŃCY W OSTATNIM CZASIE:)

Hejka Kochani:)

Post z nowościami ubraniowymi przekładam na inny dzień,a dziś przychodzę do Was z postem na temat moich ulubieńców w ostatnim czasie,a jest ich trochę:)

Zacznę może od produktów pielęgnacyjnych:)

PHARMACERIS-DELIKATNY PEELING ENZYMATYCZNY DO TWARZY



Świetny produkt! dobrze oczyszcza moją skórę twarzy pozostawiając ją gładką i pełną blasku.

EVELINE-LUKSUSOWY JEDWAB DO CIAŁA BODY GLAM ARGAN



Pięknie pachnie,dobrze wygładza i nawilża skórę oraz niewiele kosztuje;)

VINTAGE BODY OIL AKSAMITNY ŻEL POD PRYSZNIC



Bardzo przyjemnie pachnie,dobrze oczyszcza i co ważne pozostawia skórę gładziutką:)


Teraz kosmetyki do makijażu:)

ESSENCE MULTI ACTION BLACKEST BLACK MASKARA



Świetnie wydłuża rzęsy,dobrze rozprowadza się na nich,łatwo zmywa oraz nie kruszy się:)

ESSENCE SUN CLUB BRONZER 02 SUN GLOW



Bronzer rewelacja,świetnie również rozświetla twarz nadając jej blasku!

VIRTUAL CITY CHIC LIP GLOSS-BŁYSZCZYK



Bardzo kremowy,dobrze rozprowadza się na ustach,nawilża je i dodaje pięknego kolorku:)

Zapachy:)

MY HONEY-TONI GARD



Zapach stworzony dla mnie;) kwiatowo-owocowy-takie kompozycje zapachowe to ja uwielbiam:)

A Wy znacie moich ulubieńców?

BUZIAKI

9 komentarzy:

  1. żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ale bardzo zaciekawił mnie ten
    luksusowy jedwab do ciała z eveline

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam peeling z pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten żel pod prysznic przepięknie pachnie ;) miło go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, ile tego! no ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk Virtual ma przepiękny odcień, musi się świetnie prezentować na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ulubieńcy :) Moja mama kiedyś testowała ten tusz i też bardzo jej się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubiłam olejek do kąpieli z tej serii Abisynian Oil. Pięknie pachniał, dobrze się pienił i w porządku mył skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam Twoich ulubieńców, ani nie widziałam w szafie Essence tego tuszu :) Muszę się lepiej przyjrzeć tym produktom :D

    OdpowiedzUsuń