środa, 14 stycznia 2015

WYPRZEDAŻ KOSMETYKÓW!

Hejka;)

Dawno mnie tu nie było,a to dlatego,że mały napędził mi stracha i spędziliśmy parę dni w szpitalu:( Już jestem w domu,a maleństwo w brzuszku musi poczekać jeszcze miesiąc by pojawić się na świecie;) Wiem,że waży już 2820 gram co mnie bardzo cieszy:)

Dziś postanowiłam wystawić na sprzedaż kilka kosmetyków,które mam w zapasie,ponieważ w mojej łazience muszę zrobić miejsce na kosmetyki dla maleństwa.Wolę sprzedać te kosmetyki niż mają mi zalegać,a może komuś z Was coś się spodoba i zechce kupić:) Kosmetyki większości są nowe,niektóre mi się zdublowały,dlatego też chcę część sprzedać,bo jakoś nie lubię mieć w domu 2 tych samych produktów.

A zatem oto co chce sprzedać!

WYGŁADZAJĄCY PEELING SYLVECO DO TWARZY-75ML-WAŻNOŚĆ 10/2015

CENA 14zł



HEAN FIXER SPRAY PRODUKT DO UTRWALANIA MAKIJAŻU-WAŻNOŚĆ 12/2016

CENA 10zł



SYLVECO BALSAM BRZOZOWY Z BETULINĄ-300ML-WAŻNOŚĆ 12/2015

CENA 24zł



EVREE GOLD ARGAN ODMŁADZAJĄCA KURACJA DO TWARZY I SZYI-30ML-WAŻNOŚĆ-02/2017

CENA 18zł



BIODERMA SEBIUM AL CORRECTEUR-PUNKTOWY KOREKTOR Z KREMEM TONUJĄCYM-30ML-WAŻNOŚĆ 08/2016

CENA 20zł



SVR ANTYPERSPIRANT W KREMIE -50ML-WAŻNOŚĆ 09/2016

CENA 27zł


ORGANIQUE-PEELING DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA KOKOS-200G-WAŻNOŚĆ 02-06-2015

CENA 24zł



ARTDECO COLOR LIP SHINE -KREMOWA POMADKA DO UST ODCIEŃ 08 

CENA 38zł



MAKE UP FACTORY PIELEGNUJĄCY SORBET DO UST ODCIEŃ 37 SWEET PINK

CENA 20zł



MAKE UP FACTORY METALLIC EYELINER 15 METALLIC LAGOON 15

CENA-19 zł



PALLADIO HERBAL GLAM INTENSE GEL LINER-EYELINER

CENA 20zł



YVES ROCHER MASCARA LONGUEUR 360 

CENA 23zł




JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA PISZCIE NA EMAIL: fantaghiro@onet.eu

Za wysyłkę około 6,50zł

POZDRAWIAM

13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio więcej zużywam niż kupuję,szczerze to praktycznie nic nie kupuję,za dużo zapasów mam,a własnie miejsce potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak bym nie miała tyle zapasów ...to chętnie bym się na parę kosmetyków Twoich skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kusisz! Muszę się zastanowić :) szczególnie nad Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie strasznie ten utrwalacz kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, dobrze, że wszystko ok. Fajne produkty, ale sama mam tyle zapasów, że szok

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, chyba wszystkie blogerki mają takie zapasy ale kusisz :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, walka z zapasami to powszechna rzecz w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy ale ja sama się pozbywam swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. parę mnie tu interesuje, ale na razie kaski nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam błyszczyki z make up factory ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj trafiłam na Twój post za późno, bo niedawno kupiłam sobie mydełko Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również muszę najpierw zużyć to co mam;)

    OdpowiedzUsuń