czwartek, 8 stycznia 2015

PHARMACERIS MULTILIPIDOWY KREM ODŻYWCZY MÓJ ULUBIENIEC:)

Cześć:)

Długo się zastanawiałam o czym Wam tu dzisiaj napisać,ale w końcu postanowiłam,że napiszę Wam o moim ulubieńcu,a więc o rewelacyjnym kremie do twarzy

PHARMACERIS MULTILIPIDOWY KREM ODŻYWCZY LIPO SENSILIUM





Od producenta

Delikatny krem o wysokiej 8,5% zawartości dermo-lipidów doskonale odżywia i natłuszcza skórę, wzmacniając jej płaszcz hydrolipidowy oraz tworząc skuteczną barierę przed utratą wody i przesuszeniem. Kwas hialuronowy oraz woski roślinne eliminują uczucie suchości i szorstkości. W połączeniu z naprawczymi peptydami regenerują naskórek wyraźnie poprawiając jego elastyczność i gładkość. Zaawansowana naukowo, innowacyjna formuła Immuno-Prebiotic ukierunkowana jest na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień.  Stymuluje wzrost ochronnej,  fizjologicznej mikroflory naskórka, zmniejszając nadwrażliwość skóry. Aktywnie zapobiega podrażnieniom, zaczerwienieniom, świądowi oraz pieczeniu, wpływając na zdrowy wygląd i stan skóry. Krem szybko się wchłania, nie zatyka porów i nie powoduje powstawania zaskórników. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż.



HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE

WSKAZANIA

Krem polecany do codziennej pielęgnacji skóry nadwrażliwej i podatnej na alergię, z tendencją do przesuszania, łuszczenia i szorstkości.
Skuteczność potwierdzona klinicznie i dermatologicznie na skórze alergicznej i wrażliwej.
  • 81% nawilża
  • 85% koi i łagodzi
  • 74% wygładza
  • 70% ujędrnia

SKŁADNIKI AKTYWNE

  • FORMUŁA IMMUNO- PREBIOTIC - formuła łagodząca podrażnienia i zmniejszająca nadwrażliwość skóry.
  • Leukine-Barrier formula - formuła ukierunkowana na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień.
  • 8,5% dermo-lipidów - grupa składników odżywczych o właściwościach regenerujących, nawilżających i natłuszczających skórę, tworząca barierę przed utratą wody i przesuszeniem naskórka.
Składniki



Cena:39,90zł/50ml

Moja opinia

Długo szukałam dobrego kremu na zimę i znalazłam go w mojej szafce z kosmetykami-Warto Mieć Zapasy:) Krem idealnie sprawdza się na mojej skórze,obecnie,gdy chłod i mróz rządzą na zewnątrz! Przede wszystkim dobrze nawilża skórę,pozostawiając ją nawilżoną na dość długi czas,a pozatym dobrze odżywia! Gdy używam go na dzień pozostawia na skórze tłusty film,ale w zimie mi to w zupełności nie przeszkadza,doskonale chroni skórę przed mrozem.Idealnie sprawdza się  również na noc,a gdy się budzę moja buzia jest gładka i mięciutka:) Cieszę się,że nie uczula,ani nie podrażnia mojej wrażliwej skóry,także nie zapycha! Zastanawiacie się pewnie jak pachnie? krem nie pachnie,ale mi to nie przeszkadza-najważniejsze by dobrze działał!Opakowanie kremu jest bardzo wygodne,dzięki pompce krem łatwo wydostaje się ze środka.Co do wydajności jest raczej średnia i tutaj daję malutki minusik! Konsystencja kremu jest bardzo lekka,kremowa-krem szybko się wchłania.Po dłuższym używaniu tego kremu zauważyłam,że moja skóra się odżywiła,a także podrażnienia zostały złagodzone! Z przyjemnością zakupię kiedyś ten krem ponownie,bo świetnie się sprawdza na mojej skórze-taki magiczny eliksir dla skóry,który sprawia,ze staje się piękniejsza i zdrowsza:)




 Polecam:)

Buziaki <3 

16 komentarzy:

  1. chyba od dobrych dwóch lat zbieram się do jego kupna, widziałam kiedys u Zmalowanej jak go chwaliła , teraz to juz muszę go koniecznie kupic:) dzieki za recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie męczę krem z Noni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam. Fajnie, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W naszych prywatnych zapasach kosmetycznych często kryją się takie skarby! Ja właśnie zrobiłam w moich porządek i mam nadzieję, że w 2015 roku uda mi się je mocno ograniczyć, a przede wszystkim poznać wszystkie perełki, które czekają na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta firma zniechęciła mnie do siebie, miałam kiedyś piankę do mycia twarzy, niby do cery naczynkowej, a mega podrażniała

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że ma pompkę :) musze kiedyś wypróbować :) chociaż ostatnio moja skóra jakimś cudem nie potrzebuje nawilżania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu i raczej nie poznam ponieważ nie lubię kosmetyków pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam aktualnie krem z tej samej serii, ale ten delikatny intensywnie nawilżający :) Ale chyba nie jestem z niego tak zadowolona jak Ty ze swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go, fajnie, że się spisuję. Zapamiętam sobie ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami wlasnie to, co najmniej zacheca zapachem (albo jego brakiem :D) jest najlepsze w dzialaniu, czyz nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też bardzo lubię ten krem i inne pharmaceris do skóry suchej, wrażliwej i wymagającej

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam go u kogoś w ulubieńcach, więc Twoja recenzja, jako kolejna potwierdza, że naprawdę jest warty uwagi ! :)

    OdpowiedzUsuń