wtorek, 6 stycznia 2015

PAT&RUB OTULAJĄCY CUDDLING MÓJ CODZIENNY UMILACZ:)

Hejka;)

Dziś chcę się z Wami podzielić moją opinią na temat balsamu do ciała,który otrzymałam w prezencie od firmy PAT&RUB.Cieszę się,że mogę go testować,ponieważ uwielbiam kosmetyki tej firmy,a także dlatego,że o tym balsamie wcześniej czytałam dużo dobrego i rzeczywiście taki jest!A więc dziś post o

PAT&RUB BALSAM DO CIAŁA-OTULAJĄCY CUDDLING





Od producenta

Idealny balsam do nawilżenia skóry po kąpieli lub prysznicu.
Szybko się wchłania, nie zostawia tłustej i lepkiej warstwy, pozwala natychmiast się ubrać.
Zawarte w składzie ekstrakty i masła roślinne nawilżają, opóźniają procesy starzenia, wzmacniają, wygładzają i napinają skórę.
Ciepły naturalny aromat wanilii, karmelu i cytryny otula zapachem na długie godziny.  

Kompozycja Ekstrakt z zielonej herbaty-działa przeciwzapalnie, zwalcza wolne rodniki Masło shea-nawilża, zmiękcza i odżywia skórę, Olej babassu- uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV, Masło kakaowe-uelastycznia, chroni i koi podrażnienia, Kwas hialuronowy-utrzymuje prawidłowe nawilżenie skóry, Naturalna witamina E-antyoksydant, Betaina roślinna-nawilża, Inne roślinne substancje natłuszczające i nawilżające surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym



Skład

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Orbignya Oleifera Seed Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Betaine, Glyceryl Stearate,Butyrospermum Parkii Fruit (Shea Butter), Cetearyl Glucoside, Stearic Acid, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Parfum, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Phytate,Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Citral, D-Limonene, Linalool




Cena:69zł/200ml

Moja opinia

Bardzo się cieszę,że zostałam posiadaczką tego balsamu ponieważ na mojej skórze sprawdził się rewelacyjne! Zacznę może od opakowania- bardzo poręczne i łatwo wydobywa się balsam ze środka za pomocą dozownika.Zapach-bardzo słodki,a jednocześnie orzeźwiający.Łatwo da się wyczuć zapach karmelu,wanilii,by po chwili wyczuć orzeźwiającą nutkę cytrynową! Balsam stosuję zazwyczaj wieczorem-po kąpieli,ponieważ wtedy najbardziej mam na niego ochotę.Balsam dobrze wchłania się w skórę,nie pozostawia tłustego filmu,nie brudzi piżamki,a jego zapach utrzymuje się na skórze dość długo.Mój mąż mówi,że moja skóra pachnie wtedy jak Karmelki:) Dodam także,że balsam dość dobrze nawilża skórę,moja skóra po jakimś czasie intesywnego stosowania tego balsamu stała się również lepiej uelastyczniona i gładka w dotyku.Balsam nie podrażnia skóry,nie uczula,a otula ją blaskiem,miękkością i gładkością!Cena może przerażać jednak dodam,że balsam jest bardzo wydajny! Bardzo polubiłam się nie tylko z jego działaniem na skórę,a także z jego cudownym zapachem i z pewnością kiedyś go sobie zakupię:)




POLECAM:-)

BUZIAKI!

17 komentarzy:

  1. Mieliśmy masło tej marki, bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach ma ladny, jednak jak dla mnie meczacy :) Mimo to kosmetyki Pat&Rub uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię ich kosmetyków, a zapach tego balsamu jak i peelingu jest dla mnie zbyt duszący ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem go bardzo ciekawa, ta seria mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię produkty do włosów tej marki, spodziewałam się, że balsam też będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no zapaszek to musi być cudny :). Tylko cena troszkę jednak przerażająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna nazwa i samo opakowanie, cena odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama kompozycja zapachowa sprawia, że mam ochotę go kupić by go po prostu wąchać

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach musi być rewelacyjny, idealny na zimową porę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam masło do ciała z tej linii i też byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki P&R moim zdaniem są genialne :) szkoda tylko, ze te cene są takie wysokie :((

    OdpowiedzUsuń