środa, 21 stycznia 2015

ORGANIQUE GRECKA PIANKA DO MYCIA CIAŁA

Hejka:)

Dawno mnie tutaj nie było,ale uwierzcie ostatnie tygodnie ciąży dają mi w kość.Dodatkowo mój mały synuś przybiera tak na wadze,że lekarz powiedział jak tak dalej będzie urodzę ponad 4 kilogramowego synka.Cieszę się z tego faktu,ale jednocześnie się boję,ponieważ wiem,że takie dzieci rodzi się bardzo ciężko.Zatem trzymajcie za mnie kciuki.Dziś postanowiłam się z Wami podzielić moją opinią na temat ciekawego produktu,który postanowiłam wreszcie wypróbować i już testuję od kilku dni,a jest nim:

ORGANIQUE GRECKA PIANKA DO MYCIA CIAŁA




Od producenta

Pianki do mycia ciała to produkt wyjątkowo delikatny, przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry. Intensywnie nawilżają i pielęgnują skórę (dzięki zawartości gliceryny organicznej powyżej 30%), a przyjemne zapachy na długo pozostają na jedwabiście gładkiej skórze.

Delikatna dla skóry pianka do mycia ciała z gliceryną organiczną,która pielęgnuje skórę podczas kapieli.Specjalnie dobrane olejki zapachowe,w zależności od ich rodzaju,koją lub pobudzają zmysły.


Skład




Cena:29,90zł/200ml

Moja opinia:)

Nie spodziewałam się,że pianka może okazać się tak fantastycznym produktem do mycia ciała,a tu taka pozytywna niespodzianka.Pianka ma śliczny zielonkawo-żółty kolorek,a zapach wręcz obłędny.Do tego bardzo świeży i intensywny:) Nic tylko pod prysznic i się nią myć.Pianka ma bardzo puszystą,delikatną konsystencję.Łatwo rozprowadza się na skórze,przyjemnie się pieni.Dodatkowo podczas mycia się nią zapach staje się jeszcze bardziej intensywny-prawdziwa uczta dla zmysłów:) Dużym atutem tej pianki jest to,że jest bardzo wydajna-niewielka jej ilość starcza by umyć nią całe ciało.Po umyciu skóra staje się gładka i pięknie pachnie,jest miękka i nie wysuszona.Pianka skradła moje serce swoim egzotycznym zapachem jak i delikatnością.Naprawdę rewelacyjny produkt! Aż zapragnęłam wypróbować innych zapachów i z pewnością kiedyś skuszę się na nią,ale w innym zapachu,bo jestem ciekawa nowych doznań zapachowych.
Polecam Wam tą piankę,choć cena może Was zniechęcić,ale czego się nie robi dla swojej skóry,a w tym przypadku i dla swoich zmysłów;) Produkt-cud,miód,malina <3



BUZIAKI




13 komentarzy:

  1. uwielbiam pianki organique, zarówno te zwykłe jak i peelingujące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O piance do mycia słyszę pierwszy raz i jestem bardzo ciekawa tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze.. może kiedyś się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam małe opakowanie i uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, że działa, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna! Wygląda troszkę ja plastelina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilkakrotnie kupowałam tą piankę na prezent, a jeszcze nigdy nie miałam okazji jej wypróbować. Muszę to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będziesz miała małego grubaska :) o piankach do twarzy słyszałam ale co ciała to jeszcze nie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńko! Gratuluję rosnącego jak na drożdżach syneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam pianki z Organique :) ostatnio skończyła mi się wersja peelingująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam jeszcze nic z organique ale bardzo kuszą mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała jest :) Ja swoją już skończyłam, a teraz używam wersji peelingującej o zapachu koktajlu owocowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo nie znam jej ale ta kula do kąpieli była super <3 w ogóle nie znam produktu Organique, który by mnie zawiódł

    OdpowiedzUsuń