piątek, 23 stycznia 2015

MOJA CHCIEJLISTA NA WIOSNĘ;)

Hejka:)

Miesiąc za miesiącem szybko mija,a ja bardzo cieszę się,ponieważ wiosna zbliża się-moja ulubiona pora roku,no i oczywiście wtedy też będę już mamą:) Buszując po internetowych sklepach znalazłam kilka ciekawych ciuszków,butów  i torebkę,które bardzo w swojej szafie chciałabym mieć:)

Oto moja lista marzeń:)

Buciki!
Kocham szpilki,a w tym roku z pewnością muszę kupić buciki płaskie,ponieważ przy dziecku będę zabiegana,no i znalazłam dwie pary bucików,które zamierzam kupić:)

SNEAKERSY 




TRAMPKI 



A TERAZ CIUSZKI:)

BLUZA



SWETEREK



SUKIENKA



BLUZKA



TOREBKA



MAM NADZIEJĘ,ŻE MOJE PROPOZYCJE SIĘ PODOBAJĄ:)

BUZIAKI



12 komentarzy:

  1. wszystkie rzeczy idealnie się z Tobą komponują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluza jest piękna, słodka i zarazem elegancka :) co do butów miałam czerwone, nieco podobnie i strasznie wygodne były :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bluza jest genialna, muszę ją mieć :) sukienka, trampki i torebka też w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne rzeczy, sneakersy boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki i torebeczka mi się strasznie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa lista, fajnie że wszystkie rzeczy są w cenach dla "zwykłych śmiertelników" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka i pierwsze buciki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę sobie zwykłe,białe trampki :) będę biegać podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze buty to i ja bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń