sobota, 24 stycznia 2015

BALSAM VASELINE-KAKAOWA SŁODYCZ DLA CIAŁA:)

Hejka:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat rewelacyjnego balsamu do ciała.Odkryłam go całkiem niedawno,a poleciła mi go moja przyjaciółka za co jej bardzo dziękuję.Balsam okazał się tym którego szukałam-idealny pod każdym względem,a jego zapach wręcz urzekający i cudowny! Pora przedstawić Wam to cudeńko,a jest nim

VASELINE COCOA RADIANT-NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA Z WYCIĄGIEM Z KAKAO-KAKAOWE ROZŚWIETLENIE





Od producenta

Balsam do ciała Vaseline Cocoa ma bogatą formułę zawierającą czyste masło kakaowe oraz składnik Stratys - 3 - dzięki którym skóra jest nawilżana nie tylko na powierzchni ale również głęboko, wielowarstwowo. Tak nawilżona skóra wygląda widocznie zdrowiej i promieniście. 

Wierzymy,że o zdrowo wyglądajacej skórze decyduje jej głębokie,regenerujące nawilżenie.

Wszystko zaczęło się od wazeliny,którą udoskonalamy od 140 lat.Teraz mamy mikro kropelki wazeliny w naszym balsamie Kakaowe Rozświetlenie,które wnikają głęboko w skórę,by nawilżać i regenerować ją od wewnątrz.

Kakaowe rozświetlenie z masłem kakaowym 
-nawilża,aby zregenerować suchą i zmęczoną skórę 
-uwalnia naturalny blask skóry
-wchłania się szybko nie pozostawiając tłustego uczucia




Skład

Aqua, Petrolatum, Glycerin, Stearic Acid, Isopropyl Palmitate, Glycol Stearate, Dimethicone, Theobroma Cacao (cocoa) Seed Butter, Butyrospermum Parkii (shea Butter), Dihydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethyl Urea, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Magnesium Aluminum Silicate, Carbomer, Fragrance, Stearamide Amp, Triethanolamine, Methylparaben, Dmdm Hydantoin, Disodium Edta, Caramel, Titanium Dioxide




Cena:14zł/200ml

Moja opinia

Balsam już na samym początku uwiódł mnie swoim zapachem,który kojarzy mi się z zapachem czekoladowego koktajlu-mniami.Uwielbiam takie słodkie zapachy na swojej skórze.Dodam,że zapach jest łagodny,nie jest duszący i z tego bardzo się cieszę.Konsystencja balsamu jest bardzo gęsta,nie spływa ze skóry.Balsam bardzo szybko się wchłania,idealnie nawilżając skórę,oraz nie pozostawiając tłustego filmu.Po jego użyciu skóra jest bardzo miękką,gładka i pełna blasku.Dodatkowo dużym jego atutem jest to,że po jego użyciu można od razu założyć na siebie ubranie i co ważne balsam nie brudzi ubrania! Poziom nawilżenia skóry po jego użyciu utrzymuje się bardzo długo,dlatego też to świetny produkt dla osób ze suchą skórą! łatwo się rozprowadza na skórze.Opakowanie jest bardzo ładne oraz bardzo praktyczne,balsam łatwo wyprowadza się ze środka.Również jestem zadowolona z efektu rozświetlenia,jaki daje ten balsam,skóra pięknie się mieni.Naprawdę nie zauważyłam żadnych minusów w tym balsamie i jestem szczęśliwa,że go odkryłam.Bardzo ważna informacja dla wrażliwców-balsam nie uczula!To mój hit,bo sprawił,że moja skóra jest odżywiona i piękna:) Polecam





BUZIAKI


13 komentarzy:

  1. mam o innym zapachu całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo dobrego słyszałam o produktach tej firmy, nie miałam okazji się przekonać, zapach musi być cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie produkty z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam zapas balsamów, ale kiedyś może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go wypróbowała. Z tej firmy mam tylko wazelinę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy inny balsam i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. ja do tej pory kakaowy balsam miałam tylko z Ziaji , do tej nowości Vaseline nie byłam jakoś przekonana choć zapach faktycznie ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No zapach to musi być mega, bo się przekonałam do zapachu kakao w kosmetykach ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej firmy nie mam nic, ale pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń