środa, 17 grudnia 2014

ŻEL POD PRYSZNIC NONI CARE OWOCOWA ROZKOSZ DLA CIAŁA:)

Hejka Kochani:)

Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? ja w tym roku mam nieco lżej,ponieważ Święta spędzę poza domem:) Dziś postanowiłam się z Wami podzielić opinią o żelu pod prysznic,którego namiętnie używam od kilku dni,a mowa będzie o:

ŻEL POD PRYSZNIC NONI CARE-GARDEN OF EDEN




Kilka słów od producenta


Chcecie dostać zastrzyk życiowych sił i energii? Jeśli tak, to ten odświeżający i orzeźwiający żel pod prysznic z jego aktywnymi, stymulującymi właściwościami jest dla Was. Naturalne ekstrakty z owoców papai, marakui i kiwi, a także soki z owocu Noni (Morinda citrifolia) i aloesu sprawią, że Wasza skóra będzie nawilżona i zrelaksowana, a poczucie świeżości i komfortu pozostanie na długo.

Żel posiada właściwości tonizujące, eliminuje zmęczenie i naprężenie mięśni.

Opakowanie: 200ml


Kosmetyk został stworzony na bazie ekologicznych składników roślinnych.
Składniki aktywne:
- sok z owocu Noni (Morinda citrifolia)
- ekstrakt z papai i aloesu
- ekstrakt z kiwi i marakui 




Składniki
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Laureth -8, Carboxylate, Laureth,-7, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Olive Oil PEG-8 Esters, PEG-4 Rapeseedamide, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Extract, Actinidia Chinensis Fruit Extract, Carica Papaya Fruit Extract, Passiflora Edulis Fruit Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Lactic Acid, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citral, Geraniol, Linalool, Limonene.



Kosmetyk posiada certyfikat BDIH

Cena: 22zł/200ml

Moja opinia
Nigdy nie myślałam,że mogę się tak zakochać w jakimś żelu,a jednak mogę powiedzieć,że znalazłam żel pod prysznic idealny.Jestem nim zachwycona i nawet mój mąż stwierdził,że to najlepszy żel pod prysznic jaki do tej pory używaliśmy:) Już opakowanie tego żelu zachwyca-jest kolorowe,dominuje kolor zielony,który pozytywnie wpływa na mój nastrój.Żel znajduje się w poręcznej tubie,dzięki czemu łatwo się go używa.Gdy pierwszy raz użyłam tego żelu zostałam zauroczona jego zapachem-nieziemsko owocowy,słodki,orzeźwiający-jednym słowem ZACHWYCAJĄCY! Żel łatwo rozprowadza się na skórze,bardzo dobrze się pieni i nie spływa po skórze.Konsystencja tego żelu jest gęsta.Duży plus dla tego żelu za dobre oczyszczanie,a także za to,że nie wysusza skóry.Po umyciu zapach żelu pozostaje dość długo na skórze i rozpieszcza moje zmysły.Nie podrażnia skóry! Jest bardzo wydajny,niewielka jego ilość starcza by umyć nim całe ciało! Dla mnie to rewelacyjny żel,jestem zadowolona z jego działania i z pewnością zakupię kolejne opakowanie-sądzę,że to jest żel na najbliższe miesiące:) Lubię otulać się zapachami owoców w chłodne dni:)Dla mnie jest to niezbędnik domowego SPA! Polecam każdemu!




Dostępność:
Drogerie Natura


BUZIAKI


27 komentarzy:

  1. Super! Koniecznie będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Koniecznie będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem szczerze że konsystencja mnie nie zachęciła ale tak barwnie opisałaś jego zapach a że ja kocham zapach cytrusów w żelach to mnie przekonałaś :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Coś dla milosniczek kosmetyków strasznego - większość kupuje mi mąż . Mówię trza mi żel pod
    Prysznic , szampon , odżywke itp i z lista wysyłam do DM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda, pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jego zapach, tropiki na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie dziś otworzyłam....zapach cudnyyy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na kartonik myślałam że to jest produkt spożywczy obstawiałam sok, płatki śniadaniowe... atu proszę żel, i to jak czytam fajny, szkoda że go nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz co miałam z tej firmy krem do twarzy i normalnie ubolewam ze go nie ma juz w tym sklepie..mialam o zapachu granatu i byl tak intensywny ...cudny normalnie wiec wierze ze i ten musi bosko pachniec:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie skończyłam swój, zacznę teraz chyba ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Orzeźwiający zapach to cos, co najbardziej uwielbiam w kosmetykach :) no i dzialanie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. SLS teraz, zimą, jest dla mnie zabójcze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli pięknie pachnie, to go chcę.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj chciałabym mieć takie tropiki pod prysznic:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. może wypróbuję, nie miałam jeszcze niczego z NONI CARE

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro jest idealny to chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w tym roku święta urządzam w domu, więc sporo pracy na głowie mojej i mamy;p nie miałam produktu, ale chętnie bym przetestowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy, ale chętnie bym wypróbowała ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja swojego jeszcze nie tknęłam...

    OdpowiedzUsuń