niedziela, 28 grudnia 2014

URIAGE ISOLISS ROLL-ON POD OCZY

Hejka :)



Jak tam po Świętach? Mam nadzieję,że się udały? Moje były wspaniałe,spędzone z rodziną:) Ale jak to Święta szybko mijają i czas wrócić do codzienności! Zatem i ja dziś wróciłam do blogowania:) Czas na kolejne recenzje! Dziś przychodzę do Was z recenzją


URIAGE ISOLISS ROLL-ON POD OCZY



Od producenta

Życie w pośpiechu,zmęczenie,stres przyśpieszają pojawianie się pierwszych oznak starzenia się skóry.Isoliss Roll-on wokół oczu dodaje skórze energii,chroni przed codziennym wpływem negatywnych czynników,dzięki opatentowanemu kompleksowi z wodą termalną Uriage,aby widocznie opóźnić pojawianie się pierwszych zmarszczek.Wypełnia niewielkie zmarszczki,nawilża i poprawia strukturę skóry przywracając blask.Płynna konsystencja w formie roll-on zmniejsza i zapobiega powstawaniu cieni pod oczami i wyraźnie redukuje tzw.worki pod oczami.


Skład

Woda Termalna Uriage 10%, 2% kwas glikolowy, witamina C i witamina E, kwas hialuronowy, anty-hialuronidaza, kreatyna, siarczan dekstranu sodu.




Cena:około 40zł/15ml

Moja opinia

Cieszę się,że na spotkaniu blogerek w Katowicach otrzymałam ten produkt do testów,ponieważ jeszcze go nie znałam,a tak pozatym produktów do oczu roll-on jeszcze nie używałam.Opakowanie bardzo miłe dla oczu,bardzo kobiece! Sam produkt również ciekawy,ponieważ jest bardzo poręczny i łatwy w użyciu.Produkt przypadł mi do gustu,ponieważ po całym dniu przynosi ukojenie dla moich oczu.Używam go zazwyczaj raz dziennie-wieczorem-przed pójściem spać.Bardzo fajnie chłodzi okolice oczu oraz wykonuje przyjemny masaż.Co zauważyłam po testowaniu go na sobie to,to,że skóra dzięki niemu jest bardziej napięta,a także dobrze nawilżona.Krem szybko się wchłania,ma przyjemny zapach,nie podrażnia,nie uczula,łatwo się rozprowadza! Produkt choć drogi to warty swojej ceny,gdyż jest bardzo wydajny i całkiem dobrze działa:)




Produkt otrzymałam do testów od



26 komentarzy:

  1. Faktycznie drogi jak na tak niewielką pojemność, ale mimo to czuję się zachęcona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Uriage, więc moze kiedys sprobuje;) nie aż taki drogi bo produkty pod oczy starczaja na długo przynajmniej w moim przypadku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. opisywałam go całkiem nie dawno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy takie produkty, zachęciłaś nas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja go również lubię, już niedługo napiszę i ja o nim :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że ma roll on - bardzo lubię kosmetyki w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kosmetyków Uriage.

    OdpowiedzUsuń
  8. JA też produktów w ogóle roll-on nie miałam:) no może po za dezodorantem w kulce:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny jest no i cena przystepna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że się spisał, bo do tanich nie należy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic z tej firmy ale ostatnio zaczynam się rozglądać za produktami do pielęgnacji okolic oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaaał, podają skład po polsku.Skład fajny tylko zastanawia mnie, co to za konkretnie związek antyhialuronidaza? Tak chemicznie? Jakiś inhibitor pewnie, ale ciekawi mnie dokładnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o tej firmie jednak jeszcze nie miałam okazji niczego z niej używać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem własnie w trakcie testowania

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kupiłam go mojej Mamie, mam nadzieję, że jej wrażenia będą równie entuzjastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie roll-ony pod oczy i fajnie, że się sprawdza, choć cena wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie roll-ony z kuleczką, aplikacja z jej użyciem jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dziś o nim czytałam i uświadomiłam sobie że fajnie by było go mieć w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj za drogi na moją kieszeń :]

    OdpowiedzUsuń