poniedziałek, 15 grudnia 2014

UPOMINKI OD SPONSORÓW ZE SPOTKANIA BLOGEREK W RYBNIKU:)

Hejka Kochani:)

Czy Wy też tacy zabiegani jak ja? Nie mam czasu na nic,nawet na bloga go brak,ale mam nadzieję,że jak minie ta gorączka Świąteczna wszystko wróci do normy! Dodatkowo mój maluch ma już 2 kilo i pcha się na świat.Ale jeszcze nie pora na to,więc muszę się kontrolować i leki na podtrzymanie brać:(

Dziś przychodzę do Was z postem z upominkami,które dostałam od sponsorów:)

HERBATINT

Od Pani Eli otrzymałam farby do włosów,z racji tego,że mam długie włosy Pani Ela obdarowała mnie dwiema farbami,plus szaszetka odżywki i szamponu:)



EVELINE
same dobroci:)))



PULLANA
Pani Violetta zaskoczyła mnie ilością produktów:) 



Produkty te znajdziecie w sieci http://www.drogerienatura.pl , a krem do biustu w www.doz.pl


PLAZANET MIO I REVITALASH
Dziewczyny otrzymały po jednym produkcie,a jako,że ja jestem w ciąży otrzymałam również coś dla ciężarówki:)


JOKO COSMETICS
widzieli co dobre dla mnie-zakochanej w make-upie!



DERMAGLIN


TIANDE SILESIA
Pani Kasia wie co dobre;)


OCEANIC


MARY KAY
Pani Olga-konsultantka z Rybnika mega pozytywnie zaskoczyła mnie tym prezentem!


KRAINA SŁODKOŚCI

pyszności;)




Od Anitki otrzymałam:)
była jeszcze czekoladka,ale ją zjadłam:)


A od Alicji:)



Od Renatki piękny upominek na Święta:)Nie pokażę zdjęcia bo moja mama przygarnęła sobie to cudeńko!

Dziękuję wszystkim sponsorom za cudowne upominki i dziewczynom również;)



Mam teraz dużo ciekawych kosmetyków do testowania:)
Spodziewajcie się po Nowym Roku wielu recenzji:)

Buziaki!




16 komentarzy:

  1. My również dziękujemy -mamy co testować, same cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na ten tonik z OCEANIC mam z tej serii żel do twarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenciki super widzę. A ten kubek to mnie po prostu powalił :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe upominki, kubek jest meeega:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim życzę zdrowia dla maluszka i Ciebie :) Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych upominków, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie gadam z Wami :D Superasne rzeczy! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dziękuję za cudowne spotkanie i upominki- jest co testować na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się cieszę, tyyle cudowności dostałaś...czekam teraz na recenzje kochana :) najbardziej mary kay i plazanet ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego-szczególnie kosmetyki Pulanna mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziękuję Tobie, że załatwiłaś dla nas takiego mikołaja ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile produktów! Udanego testowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje takich testów :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziewczyny miłych testów, fajne upominki, a kapciochy boskie

    OdpowiedzUsuń