czwartek, 11 grudnia 2014

RELACJA ZE SPOTKANIA BLOGEREK W RYBNIKU 7.12.14

Witam Kochani:)

Jak pewnie wielu z Was wie zorganizowałam spotkanie blogerek w Rybniku,które odbyło się w niedzielę 7 grudnia 2014 roku.Było to moje pierwsze takie spotkanie,które organizowałam i dziękuję bardzo za pomoc Anicie z bloga http://psychodelax3.blogspot.com/ Gdyby nie ona nie wiem jakbym wszystko ogarnęła! Spotkanie odbyło się w restauracji Pasja w Rybniku
Miałyśmy osobną salę,więc nikt nam nie przeszkadzał:) Lokal wspaniały, w tle leciała świąteczna muzyczka,było czysto,elegancko,a jedzenie niebo w gębie-polecam każdemu i to w dodatku za rozsądną cenę!
W spotkaniu uczestniczyły dziewczyny z następujących blogów:
































Muszę Wam powiedzieć,że dziewczyny okazały się wspaniałymi osóbkami i z chęcią się znów z nimi spotkam:)
Do spotkania dołączyła również Pani Olga-konsultantka z Mary Kay,którą zaprosiłam na spotkanie.Opowiedziała nam o kosmetykach,każda z nas miała wykonany zabieg na dłonie,dodatkowo Renia i Anitka miały wykonany zabieg na twarz:) Cieszę się,że zaprosiłam Panią Olgę-to rewelacyjna osoba,bardzo ciepła i pomocna!
Po spotkaniu z Panią Olgą przyszedł czas na wręczenie upominków od sponsorów,później była jeszcze wymianka kosmetyków,oraz rozmowy,rozmowy no i oczywiście fotki:)

Upominki od sponsorów pokaże Wam w kolejnym poście,ale już teraz chcę podziękować Paniom:
-Pani Violecie z Pullana Polska-za wspaniałe prezenty i miły kontakt
-Pani Eli z Herbatint Polska-również za to samo:)
-Pani Eli z Eveline-również za to samo:)
-Pani Kasi z Tiande Katowice również za to samo:)

-Pani Ani z Lirene również za to samo
-Pani Oldze z Mary Kay również za to samo
-Pani Ani z Revitalash i Plazanet Mio również za to samo
-Pani Oli z Oceanic:) również za to samo
-Pani Hani z Dermaglin również za to samo
-Pani Paulinie z Krainy słodkości również za to samo
a także podziękowania dla Joko Cosmetics i Killys

Cieszę się,że mogłam organizować to spotkanie-zawsze musi być ten 1 raz:) Mam nadzieję,że dziewczyny są zadowolone:)

Pozdrawiam i ściskam Was dziewczyny i życzę miłego testowania wszystkich prezentów:)

W nastepnym poście pokaże Wam co dostałam od moich 3 Mikołajek:)) Anity,Reni i Alicji:) oraz od pozostałych sponsorów oraz niespodziewany prezent od Pani Olgi:)

FOTKI POCHODZĄ OD DZIEWCZYN:)))

Ściskam <3

28 komentarzy:

  1. Kochana to ja dziękuję za zaproszenie -było fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że spotkanie należy do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że był świetnie! Te kapcioszki są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne takie spotkania blogerek,można wymieniać się swoimi mądrościami kosmetycznymi. Poznać się lepiej i nawiązać nowe znajomości:) Też chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było Was poznać:) Dziękuję za taką możliwość :*

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być super! :) mam nadzieję, że i my się kiedyś wreszcie zobaczymy :*
    fajnie kochana, że wszystko poszło po Twojej myśli i spotkanie się udało
    a kosmetyki..mega!! miłego testowania ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spotkanie to fajna sprawa, na pewno świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze żałuje, że ja mam za daleko na takie spotkania :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014! http://pasjeannabelle.blogspot.com/2014/12/zostaam-nominowana-do-liebster-blog.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko bardzo się cieszę, że się spotkałyśmy ;) do następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zazdroszczę takiego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, swietnie! Widac, ze super sie bawilyscie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna organizatorka z Ciebie, gdyż jak widać po radosnych twarzach uczestniczek - spotkanie udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, widac, że fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie ze sie spotykacie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszcze udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne spotkanie no i ile dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. było bosko! raz jeszcze ogromne dzięki że mogłam uczestniczyć w tak fajnym spotkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj będziesz miała co testować :), mam nadzieję że mi też kiedyś będzie dane uczestnictwo w takim spotkaniu :), ale niestety mieszkam w malutkiej miejscowości pod Opolem i tu rzadko są organizowane tego typu imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zabawa, chyba już gdzieś widziałam część tych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale miałyście fajnie ;) O! Anitkę widzę ;) pięknie wyglądacie dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najważniejsze, że dobrze bawiłyście się na spotkaniu :) Nie ma to jak poznać nowe koleżanki - blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń