poniedziałek, 8 grudnia 2014

NOWOŚCI W KOSMETYCZCE I NIE TYLKO:)

Hejka Kochani:)

Jestem już po spotkaniu blogerek,które organizowałam,więc teraz wracam do czynnego blogowania:) Wkrótce również relacja z tego wspaniałego spotkanka-cudowne dziewczyny,świetna atmosfera:)
Cieszę się,że udało mi się wszystko zapiąć na ostatni guzik i spotkanie udało się w 100%!

Dziś post na temat nowości,które zamieszkały w moim domu:)

NASZYJNIK:)) CUDO!



PALETKA SLEEK


TOREBKA



KOMIN



ZEGAREK



NIESPODZIANKA NA MIKOŁAJKI OD




BUZIAKI;)


15 komentarzy:

  1. Jest szansa żeby zobaczyć jak naszyjnik prezentuje się na szyi ??:) bo mnie strasznie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy i ciekawy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaki piękny naszyjnik- gratuluję :)
    Kochana spotkanie zaliczam do udanych- było extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik zwraca uwagę przyznam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, Kochana naszyjnik jest cudny, bardzo oryginalny :) Kosmetyków Pat&Rub jeszcze nigdy nie miałam.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy! Za taką niespodziankę z Pat&Rub bym się nie obraziła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik jest piękny, prawdziwe arcydzieło :) ciekawa jestem ostatnich kosmetyków bo dużo o nich słyszałam

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PODOBA MI SIĘ TOREBKA I KOSMETYKI PAT & RUB ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń