poniedziałek, 1 grudnia 2014

TOŁPA CZARNA RÓŻA-PEELING WSPANIAŁY:)


Hejka Kochani:)



WITAM W GRUDNIU:)




Ostatnio mnie tutaj mniej,ale mam urwanie głowy,spotkanie blogerek,które organizuję w sobotę pochłania mój wolny czas.Ale mam nadzieję,że dziewczyny,które będą uczestniczyć w spotkaniu będą zadowolone:)




Dziś postanowiłam się z Wami podzielić moją opinią na temat ciekawego peelingu,którego namiętnie używam:) A mowa o:




TOŁPA BOTANIC CZARNA RÓŻA-REGENERUJĄCY PEELING-MASAŻ DO CIAŁA








Od producenta







Różę o tak głębokim kolorze, że aż staje się czarna. Ta czerń staje się aksamitna. Ten aksamit – przyłożony do skóry – pozwala jej rozkwitnąć. Odżywia ją i regeneruje.




peeling-masaż ma komfortową, olejową konsystencję i otulający zapach. Odnawia, regeneruje i wygładza. Masuje i ujędrnia ciało. Eliminuje suchość i szorstkość. Pozostawia na skórze odżywczy film.




torf tołpa.®, ekstrakt z kwiatów czarnej róży, olej macadamia, sól morska




być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe nazwy. Ale prawda jest taka, że żaden z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.



ewentualne zmiany w wyglądzie produktu wynikają z zastosowania naturalnych składników aktywnych




czarna roża:

zapobiega uszkadzaniu naturalnej bariery ochronnej skóry
chroni skórę przed działaniem wolnych rodników
koi i przywraca komfort




przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej. Najlepiej jest przechowywać nasz kosmetyk w temperaturze pokojowej (15–25C) oraz zużyć w ciagu 3 miesięcy po otwarciu.







0%

alergenów
sztucznych barwników
PEG-ów
silikonów
oleju parafinowego
parabenów
i donorów formaldehydu




TAK




naturalny kolor

botaniczne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne
dla środowiska – poddawane
recyklingowi




Skład







Cena:36,99/180ml




Moja opinia




Zacznę może od opakowania,które jest plastikowe i dość małe! Więc nie zachwyciło mnie,ale przecież nie opakowanie ma się sprawdzać,ale sam produkt,z którego działania jestem zadowolona.Peeling ma ciekawą konsystencję,która łatwo się rozprowadza na skórze.Również nie ma problemu ze zmyciem peelingu! Zachwycił mnie jego słodkawy zapach-uwielbiam się rozpieszczać pod prysznicem słodyczą:) Co do ścieralności to nie jest to mocny ścierak,ale malutkie drobinki fajnie wygładzają skórę!,Po użyciu tego peeling skóra jest lekko natłuszczona,dlatego też ja nie używam po użyciu tego peelingu balsamu.Dodam jeszcze,że świetnie odświeża skórę,a jego zapach utrzymuje się na skórze stosunkowo długo.Bardzo podoba mi się jego skład!Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego peeling,ponieważ dobrze wygładza moją skórę pozostawiając ją miękką i pięknie pachnącą.Jedyny mały minusik to cena,mógłby być trochę tańszy,ale wydajność jest całkiem spora! Z pewnością skuszę się na niego znów jak będzie jakaś promocja:))









A Wy znacie ten peeling?




Buziaki

23 komentarze:

  1. Słyszałam o nim sporo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i używam, uwielbiam go i ten cudowny zapach ahhh :)
    Kochana ja już się nie mogę doczekać spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale naczytałam się samych pozytywów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam na niego chęć od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym go wypróbować kiedyś :) bardzo podoba mi się konsystencja a zapach znam z żelu pod prysznic z tej linii, zresztą mojego ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie kosmetyki Tołpy . Ale niemam do nich dostępu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Taak, chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny skład, ja się przerzuciłam zupełnie na domowe peelingi do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś tak wychodzi, że nie mogę przełamać się do tej firmy kosmetycznej, mimo, że nie miałam żadnego kosmetyku od nich :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. z tej marki niczego nie mieliśmy, lubimy takie peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszalam o nim wiele dobrych opinii choc sama do tej pory nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji go używać, ale chętnie bym wypróbowała :) Jak na razie mam jeszcze małe doświadczenie z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam jeden peeling z tołpy i był genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda :) z miłą chęcią go wypróbuję tym bardziej że piszesz że pachnie słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaskakująco krótki skład jak na Tołpę...

    OdpowiedzUsuń