sobota, 20 grudnia 2014

MLECZNY KREM DO RĄK TianDe


Hejka Kochani;)

Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat mlecznego kremu do rąk TianDe,który otrzymałam do przetestowania od Pani Kasi z http://tiandesilesia.pl/ .Dziękuję Pani Kasi za możliwość przetestowania tego kremu:)

MLECZNY KREM DO RĄK -tiande





Klika słów o TianDe SILESIA


ŚLASKIE CENTRUM SERWISOWE


Od momentu uruchomienia regionalnej hurtowni kosmetyków firmyTianDe jako Śląskie Centrum Serwisowe w Mysłowicach odnotowuje bardzo dynamiczne wzrosty obrotów.

Z miesiąca na miesiąc coraz więcej osób, ale także salonów kosmetyczno - fryzjerskich zainteresowanych było nie tylko zakupem produktów na własny użytek czy sprzedaż indywidualną, ale nawiązaniem z nami szerszej współpracy na zasadzie rozbudowy biznesu tzn. zakładaniem Centrów Serwisowych w wytypowanych miastach Polski, Anglii i Słowacji.


TianDe w tłumaczeniu z języka chińskiego oznacza „niebiańska doskonałość” - dążenie do doskonałości, harmonii, elegancji i piękna we wszystkich sferach działalności naszego organizmu i duszy.

O kremie

Działanie: Krem na bazie krowiego mleka - skutecznie nawilża, zmiękcza, odżywia, wygładza i koi podrażnioną skórę. Sprawia, że skóra rąk jest świeża, miękka i aksamitnie gładka w dotyku. 

Skład
mleko krowie, woda, wazelina, gliceryna, PEG-400 stearynian, oleje roślinne, lanolina, olej rycynowy.ł

Cena: 10zł/80ml

Moja opinia

Krem ma bardzo ładne opakowanie.Lubię połączenie bieli ze złotem,no i te dwie śliczne krówki od razu kojarzą mi się z czymś mlecznym i tak też jest,ponieważ krem zawiera w sobie mleko krowie.Krem bardzo ładnie pachnie,ma konsysencję dość rzadką,więc łatwo roprowadza się na skórze i w nią wchłania.Nie pozostawia na skórze tłustego filmu.Moja skóra dłoni bardzo polubiła się z tym kremem i sądzę,iż z pewnością wypróbuję inne wersje tych kremów,np z mlekiem owczym:) Po użyciu tego kremu moja skóra dłoni pięknie się nawilżyła i co ważne jest gładziutka i miękka:)Bardzo podoba mi się efekt natychmiastowego wygładzenia i nawilżenia skóry,który utrzymuje się dość długo na niej! Piękny,mleczny zapach towarzyszy mi teraz codziennie i stwierdzam,że jeszcze towarzyszyć będzie mi długo,ponieważ krem jest bardzo wydajny:) Kremik dostaje ode mnie 5!,ponieważ nie mam mu nic do zarzucenia-dla mnie ma same plusy,co rzadko się zdarza w kremach do rąk! Polecam!






POZDRAWIAM

15 komentarzy:

  1. Mamy krem z YR obecnie do rąk i bardzo dobrze się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzisz ja w ogóle nie znam ich produktów, ciekawią mnie one

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej firmy jakiś żel do mycia twarzy i był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze nic z TianDe...ale kiedyś prawie się skusiłam na bycie ich konsultantką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wersję z oliwką, właśnie zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesująca marka, nie znam ich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo trudno o dobry krem do rąk, mimo ze jestich wysyp ;/ Tego nie znam, ale opakowanie, rzeczywiście sliczne :) chetnie sama sprawdze!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna nazwa, mleczny ale zachęcająca :) opakowanie również przypadło mi do gustu :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, jeszcze się nie spotkałam, aby mleko krowie było na pierwszym miejscu w INCI kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marki samej nie znam, ale brzmi kusząco. Sama bardzo lubię krem nivea błyskawicznie nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jeszcze nie słyszałam o tej marce, krem brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaczęłam od kremu z Eveline, ale ten też pewnie niebawem otworzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! ja dzisiaj i nim napisałam ;) Nie jest zły, ale miałam lepsze i tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń