sobota, 8 listopada 2014

WODA URIAGE-RZECZYWIŚCIE DOSKONAŁA:)

Hejka :)

Na początku chciałabym Wam życzyć miłego długiego weekendu.U mnie za oknem leje,a tak marzyłam by wybrać się na jesienny spacer,liczę po cichutku,że pogoda w następnych dniach będzie lepsza.Również Wam życzę wspaniałej pogody.Tematem dzisiejszego posta jest woda termalna,która przebiła moją ulubioną wodę z Vichy i rzeczywiście tak jak wiele osób pisze jest wspaniała.Chociaż wodę termalną najczęściej używam latem to nie ukrywam,że w chłodniejszych porach roku również przydaje się,gdyż w domu mam suche powietrze i lubię w ciągu dnia spryskać swoją skórę tą magiczną wodą:) Dziś mowa o:

WODA TERMALNA URIAGE




ORZEŹWIENIE DLA TWOJEJ SKÓRY

Idealny produkt do codziennej pielęgnacji.

Woda Termalna Uriage unikalna ze względu na swoją izotoniczność i skład mineralny. Jest to jedyna taka Woda Termalna, nie wymagająca osuszania po aplikacji.

Woda Termalna Uriage pozwala zachować równowagę osmotyczną i integralność komórek naskórka. Dzięki tej właściwości po spryskaniu skóry Wodą Termalną Uriage nie osuszamy jej, pozwalając minerałom na działanie. 



Woda termalna pochodząca z alpejskich źródeł, bogata w oligoelementy i sole mineralne (11 000mg/l), izotoniczna, o naturalnym pH. Przebadana klinicznie, nie zawiera konserwantów i substancji zapachowych. Polecana do codziennej pielęgnacji (od 6 miesiąca życia), dla każdego rodzaju skóry, nawet dla skóry bardzo wrażliwej. Poprawia kondycję skóry, zapewnia jej równowagę fizjologiczną, łagodzi podrażnienia i nawilża skórę.

-łagodzi dzięki zawartości wapnia i cynku 
-regeneruje dzięki zawartości związków manganu oraz miedzi 
-działa przeciwrodnikowo dzięki zawartości związków manganu 
-tworzy warstwę ochronną dzięki zawartości krzemu 
-nawilża dzięki zawartości soli mineralnych zbliżonej do składu NMF (Naturalnego Czynnika Nawilżającego Skóry)

Nagroda "Best Beauty Buys 2012" ekskluzywnego magazynu InStyle.
Nagroda blogu „Piękność Dnia” dla Wody Termalnej URIAGE.

Skład

Uriage Thermal Spring Water, Nitrogen
Sulfates 2860mg
Chlorures 3500mg
Sodium 2360mg
Bicarbonate 390mg
Calcium 600mg
Magnesium 125mg
Potassium 45,5mg
Silicium 42mg
Zn 160µg
Mn 154µg
Cu 75µg
Fer 15µg



Cena:od 22zł/300ml
Moja opinia
Uwielbiam wodę termalną i nie wyobrażam sobie nie mieć jej w domu.Według mnie to kosmetyk MUST HAVE,dlaczego tak uważam? Już wyjaśniam.Woda termalna już jakiś czas temu została mi polecona przez dermatologa-TAK-przez dermatologa! Nie mówił o konkretnej marce,ale stwierdził,że warto zaopatrzyć się w ten produkt.I rzeczywiście miał rację.Woda termalna to idealny kosmetyk do złagodzenia podrażnień,do odświeżenia skóry,a także do nawilżenia.Woda Uriage urzekła mnie tym,że nie trzeba jej wysuszać,można ją zostawić na skórze,a to duże ułatwienie.U mnie doskonale sprawdziła się jako środek łagodzący podrażnienia,a także poradziła sobie z suchością mojej skóry.Dobre jest w niej również to,że ma delikatny rozpylacz,dzięki czemu nie marnuje się jej.Bardzo podoba mi się również efekt chłodzenia jaki daje na skórze.Nie ściąga,jest naprawdę wydajna i również cena nie jest wygórowana.Po jej użyciu skóra staje się delikatna i miła w dotyku,odświeżona i nawilżona.Bardzo dobrze sprawdza się,kiedy robię sobie maseczkę z glinki,dzięki niej po zmyciu maseczki moja skóra nie jest ściągnięta.Również nie spływa z twarzy i brawa jej za to.Dzięki niej moja twarz jest promienna,wygląda zdrowo,a wszelkie podrażnienia szybciej się łagodzą.Gdy mi się skończy kupię duże opakowanie.Bo woda termalna Uriage to dobra inwestycja:)

A na koniec chciałabym się Wam pochwalić niespodzianką jaka mnie spotkała:)
Marzyłam o cudownej szczotce do włosów Tangle Teezer  i dzięki 
moje marzenie się spełniło:)

dostałam również piękny parasol i dodatkowo niespodziankę-produkty do włosów;)

link do szczotek
Dziękuję sklepowi http://www.hairlook.pl/ za te wspaniałości:)

Buziaki Kochani:)

24 komentarze:

  1. Musę kiedyś wypróbować tą wodę:)
    Gratuluję niespodzianek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ta woda jest świetna.Gratuluję kochana szczotki TT :)
    Wzajemnie miłego weekendu życzę !!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgodze sie, ze podrażnienia szybciej się łagodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. w ogóle nie używam wód termalnych

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :*
    Jeszcze nie używałam tej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wody uriage używam od dawna, jest świetna, ładnie odświeża, przyjemnie chłodzi i ściąga pudrowość z twarzy po wykonaniu makijażu, plus za to, że nie wymaga osuszania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA właśnie jestem w fazie testowania tej wody ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się tyle pozytywnych opinii na temat tej wody naczytałam, że aż wstyd, że jej jeszcze nie miałam :P a TT to świetna inwestycja, więc cieszę się, że Twoje marzenie się spełniło i gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Woda Uriage to u mnie stały bywalec :D Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tę wodę termalną,spisuje się u mnie lepiej niż LRP. Gratuluję szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę kiedyś spróbować tej wody, którą polecasz. daj koniecznie znać jak się spisuje szczotka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd przyznać, ale nigdy nie używałam wody termalnej... Ale skoro piszesz, zże nawet dermatolog poleca to się chyba skuszę np na tę bo dużo pozytywów już o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mieliśmy wodę Avene, a ta kusi bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa Twojej opinii o Tangle Teezer, bo nigdy nie miałam choć ta szczoteczka taaaak kusi ;> Nie miałam Uriage, ale za to La-Roche Posay. Używałam jej wyłącznie w lato, do odświeżania buzi lub do zwilżania pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu ją wypróbować :) Do tej pory miałam jedynie wodę termalną Avene, ale nie byłam z niej zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z reguły mam problem troszkę z ich aplikacją :) skrapla mi się na twarzy i makijaż by spłynął

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tę wodę i na pewno do niej powrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również lubię tę wodę :)
    A z TT na pewno będziesz zadowolona - ja już nie wyobrażam sobie mieć innej szczotki! teraz tylko musze dokupić wersje podróżną, by móc nosić ją w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jeszcze czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A na jak długo może wystarczyć opakowanie takiej wody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka mała buteleczka gdzieś około 2 miesięcy! bardzo wydajna!

      Usuń
  21. Pewnie latem ją kupię,bo w tym roku zaczęłam stosować wody termalne:)

    OdpowiedzUsuń