środa, 5 listopada 2014

TROCHĘ NOWOŚCI :)

Cześć Kochani:)

Dziś post o moich listopadowych nowościach do testowania:) Nie dużo tego,ale mnie cieszy nawet jedna nowość;) bo jako kobieta-odkrywczyni lubię odkrywać,co w trawie piszczy:) Ciekawa bardzo jestem,który z tych produktów skradnie moje serce:) Fajnie by było jakby wszystkie,ale na to nie liczę-taka szczęściara aż ze mnie nie jest! Hihihi:)

No to do rzeczy:)

Od http://khadindia.pl/ otrzymałam


KHADI SZAMPON-OLEJEK MIGDAŁOWY I MIÓD



Od http://www.trendini.pl/ otrzymałam

KREM NAWILŻAJĄCY + KOREKTOR POPRAWIAJĄCY WYGLĄD CERY


BIODERMA 

PUNKTOWY KOREKTOR Z KREMEM TONUJĄCYM 


CASHMERE

PUDER BRĄZUJĄCY 


ACTIVE90


POMADKA DO UST NAWILŻAJĄCO-OCHRONNA
KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC
DEZODORANT
INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ I NA NOC



TO BY BYŁO NA TYLE:)

BUZIAKI

40 komentarzy:

  1. Świetne nowości -gratuluję i życzę miłych testów !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fajności :). Miłych testów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę i zestaw urody u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super nowości :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow dużo tego :) szczególnie ciekawa jestem ostatnich produktów bo nie znam tej firmy :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super nowości :) Mam szampon Khadi, jeszcze czeka, ale już tuptam nóżkami, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości. Czekam na recenzję Biodermy! Udanych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak sprawdzi się szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości! U mnie znowu trochę wpadło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem tego kremu z korektorem

    OdpowiedzUsuń
  11. same ciekawości u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. szampon kuszący i jeszcze puder bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szamponik bardzo mnie zaciekawił :) Gratuluje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tego kosmetyku olay

    OdpowiedzUsuń
  15. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem zaciekawiona tym szamponem Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. milego testowania i probowania, same fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzję Korektora z Biodermy

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam testować nowości :)
    To sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, porządna ilość! miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama fajne rzeczy:)
    Ciekawi nie ten szampon Khadi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nowości :) Z Khadi czaję się na hennę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości ! ;) Przyjemnego używania ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy! :) Życzę udanych testów :))! Efekty po stosowaniu khadi na pewno będą zachwycające, ale podczas trwania kuracji zapach bywa nie do zniesienia :))

    OdpowiedzUsuń
  25. przyjemne nowości - udanego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olejek migdałowy i miód w szamponie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie ma co , nowości kosmetyczce zawsze cieszą, ja jestem ciekawa tego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. KHADI SZAMPON-OLEJEK MIGDAŁOWY I MIÓD bardzo nas zainteresował.
    Produkt Biodermy pewnie będzie świetny, bardzo lubimy produkty z tej linii:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawił mnie ten szampon-olejek :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. moc nowosci - tez bym chciała - udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne nowości, udanych testów:)
    Najbardziej mnie ciekawi jak sprawdzi się szampon Khadi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo nowości! Udanych testów życzę :)
    Ja muszę jutro jakiś szampon kupić, bo okazało się, że zostałam bez :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ciekawa jaki będzie szampon-olejek:)

    OdpowiedzUsuń