poniedziałek, 10 listopada 2014

TOŁPA DĄB PARAGWAJSKI-CAŁKIEM PRZYJEMNY ŻEL POD PRYSZNIC;)

Cześć:)

Na ostatnim spotkaniu blogerek otrzymałam od Tołpa kilka ciekawych kosmetyków.Testowanie zaczęłam od żelu,o którym będzie dzisiejszy post:)

TOŁPA BOTANIC UJĘDRNIAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC-DĄB PARAGWAJSKI






dąb paragwajski-to oczywiście znana wszystkim yerba mate. Pobudzająca, redukująca głód i poprawiająca kondycję fizyczną roślina, której właściwości przydają się również w codziennej pielęgnacji,zwłaszcza, jeśli zależy nam na redukcji tkanki tłuszczowej.

Żel pod prysznic ma przyjemną konsystencje i orzeźwiający zapach. Oczyszcza i delikatnie masuje ciało wspomagając mikrocyrkulację. Ujędrnia i uelastycznia skórę. Przywraca sprężystość i witalność. Zawiera przyjazne dla skóry środki myjące, dzięki czemu łagodnie się pieni.



torf tołpa.®, ekstrakt z liści dębu paragwajskiego, ekstrakt z ziaren kawy, proteiny pszenicy, pędy bambusa


dąb paragwajski:
redukuje objętość tkanki tłuszczowej
nasila matabolizm lipidów
spowalnia magazynowanie lipidów


Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej. Najlepiej jest przechowywać nasz kosmetyk w temperaturze pokojowej (15–25C) oraz zużyć w ciagu 3 miesięcy po otwarciu.


0%
alergenów
sztucznych barwników
silikonów
oleju parafinowego
parabenów
i donorów formaldehydu

TAK
naturalny kolor
botaniczne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne
dla środowiska – poddawane
recyklingowi



Skład
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Peat Extract, Ilex Paraguariensis Extract, Coffea Arabica Bean Extract, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Parfum, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crossopolymer, Xanthan Gum, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.



Cena około: 14zł/200ml

Moja opinia

Bardzo byłam ciekawa tego żelu już jakiś czas temu i cieszę się,że to właśnie on znalazł się w paczuszce od Tołpy:) Na samym początku bardzo zaciekawił mnie jego zapach.Orzeźwiające połączenie bambusa z kawą i dębem:) Całkiem ciekawa mieszanka zapachowa.Buteleczka jest poręczna i produkt łatwo wydobywa się z jej wnętrza.Również szata graficzna tej butelki do mnie przemawia-uwielbiam kolor zielony:) i liście;),więc trafiła w mój gust.Gdy nałożyłam żel na ciało i zaczęłam się myć łatwo dało się wyczuć delikatne drobinki peelingujące.Co do pienienia to raczej słabo się pieni,ale mi to nie przeszkadza.Żel fajnie myje skórę,dodatkowo dzięki drobinkom fajnie ją wygładza pozostawiając ją po umyciu gładką,delikatną i pachnącą.Nie wysusza skóry,efektu ujęrniania nie zauważyłam,ale to może dlatego,że używam go od niedawna.Nie podrażnia skóry,nie uczula,łatwo się z niej zmywa.Jedyny mały minusik jaki zauważyłam to wydajność tego żelu,bo do dokładnego wymasowania nim ciała trzeba użyć dość dużej ilości.Podsumowując:całkiem przyjemny żel do codziennego użytku za rozsądną cenę:)





Buziaki 

17 komentarzy:

  1. ja dopiero zaczynam testować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersję białe kwiaty - boski zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym go powachac bo zapach musi być całkiem przyjemny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam juz drugie opakowanie, kupuje w rossku jak sa po 8 zł :)
    bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać aż go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go dziś otwieram, bo właśnie wczoraj wykończyłam inny żel tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach ma fajny świeży, orzeźwiający -podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach na pewno by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie czytam i czytam i czekam co powiedz o wydajności, bo własnie ostatnio mialam miniaturkę żelu z tej serii i był mało wydajny. Jednak może mimo wszystko skuszę się jeszcze na jakąś pełną wersję jak będą w promocji :) Ale raczej nie ten zapach bo wole bardziej otulające niż orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio uwielbiam kosmetyki tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pachnie fajne ale nie ujędrnia ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię żele z linii botanic, miałam wersje z amarantusem i czarną różą i obie dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiedziałam że dąb paragwajski to yerba mate zaskoczyłaś mnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam mleczko do ciała z tej linii i bardzo przypadł mi do gustu ten zapach :))

    OdpowiedzUsuń