poniedziałek, 24 listopada 2014

SZCZOTKA TANGLE TEEZER-MOJE WŁOSY JĄ POKOCHAŁY!

Cześć Kochani:)

Mam nadzieję,że jesteście wypoczęci po weekendzie? Ja wypoczęłam,ale mały coraz bardziej daje mi w kość bolesnymi kopniakami.Cieszę się że już bliżej niż dalej do rozwiązania-zostało 2,5 miesiąca.Trzymajcie za mnie kciuki:) Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na temat szczotki do włosów Tangle Teezer,którą otrzymałam od sklepu:


TANGLE TEEZER THE ORIGINAL SZCZOTKA DO ROZCZESYWANIA WŁOSÓW 






Kilka słów od producenta

Tangle Teezer to prawdziwy hit w świecie szczotek. Szczotka Tangle Teezer czesze włosy z niewiarygodną szybkością dając sobie radę z najbardziej splątanymi kosmykami. Niezwykle skuteczna w łagodnym i bezbolesnym rozczesywaniu włosów, pozwala uzyskać efekt idealnie rozczesanych włosów w ciągu zaledwie pół minuty! Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków, które wykonane są ze specjalnego, bardzo  elastycznego tworzywa, szczotka delikatnie rozczesuje włosy. Dostosowuje się do struktury i rodzaju włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, zapewnia lśniącą i gładką fryzurę w niespełna minutę.Szczotka szczególnie polecana dla osób o długich włosach, z synetycznymi pasmami, kręconych lub przedłużanych.



Cena:około 29zł

Moja opinia

Cieszę się,że otrzymałam tą rewelacyjną szczotkę,ponieważ już od dawna była na mojej liście produktów must have! Bardzo podoba mi się kolor pomarańczowy,tymbardziej że uwielbiam pomarańcze i madarynki,które również są w tym pięknym kolorze;) Dużo dobrego czytałam o tej szczotce i już od pierwszego kontaktu jej z moimi włosami doszłam do wniosku,że to jest szczotka o której marzyłam! Szczotkę bardzo przyjemnie się używa,nie wyślizguje się z rąk i z tego bardzo się cieszę,ponieważ myślałam,że będzie mi wypadać z dłoni.Dość szybko poradziłam sobie z jej obsługą.Mam długie włosy,które niestety plączą się bardzo i zawsze miałam problem z tym,by dobrze je rozczesać! Szczotka radzi sobie z rozczesywaniem kołtunów doskonale i dodam,że nie boli mnie to:) Małe ząbki szczotki wykonują delikatny masaż głowy:)Cieszę się,że jestem jej szczęśliwą posiadaczką:) sądzę iż zostanie ze mną na bardzo długi czas,a ze starą,tradycyjną szczotką już się pożegnałam:) rewelacyjne wykonanie+doskonałe działanie-czego chcieć wiecej?

Polecam



BUZIAKI


27 komentarzy:

  1. Marzę o niej -może Mikołaj mi podaruję :)))
    Trzymam kochana kciuki- będzie dobrze !!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mi też taka by się przydała

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy pokochały TT :) Nie wiem dlaczego tyle zwlekałam z jej zakupem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam ale wydaje się być super ta szczotka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz nie wyobrażam sobie używać innej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. planuję sobie kupić :)
    serio już tylko 2,5 miesiąca ci zostało?! jak ten czas leci!

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio widziałam na promocji za niecałe 40 zł ale nie wiem czy kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam <3 i nie wyobrażam sobie czesania loków mojej Karinki bez TT :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oryginał musi być mega, skoro z podróbki moje włosy są bardzo zadowolone! śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam! Dobrze, że można ją już bez problemów kupić stacjonarnie :-) Ja pamiętam jak się namęczyłam żeby ją sprowadzić z za granicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie taką samą :) Bardzo ją lubię i sobie cenię :) Myślę, że już nie wrócę do innych szczotek.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ukochana szczotka - nie zamienię na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta szczotka to też mój must have, mam nadzieję, że niebawem uda mi się ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście zrobiła szał a ja nadal jej nie mam :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie mam swojej szczotki TT :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą samą :) identyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również uwielbiam! swoją kupiłam daaawno daaawno , gdy jeszcze ceny były w granicach 60 zł :/ super ze teraz można ją tak tanio dostać tym bardziej że starcza na laaaata. Używam swojej codziennie a nic się z nią przez te lata nie stało. I super że już jest tak w Polsce łatwo dostępna, ostatnio widziałam ją nawet w Piotrze i Pawle.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam, używam, również lubie! Trzymam kciuki za ciebie i maluszka :)
    dodaje do obs :)


    Lubie lakiery z tej serii GR; a kolor rzeczywiście fantastyczny!
    Dodaje do obs!

    Byłoby mi niezmiernie miło, gdbyś znalazła czas i odwiedziła także mojego bloga. Pozdrawiam!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nie miałam jeszcze tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń