poniedziałek, 17 listopada 2014

SPOTKANIE BLOGEREK 15.11.14 RELACJA

Cześć:)

W moim mieście Rybniku w Pianka Cafe
odbyło się spotkanie blogerek,które organizowała Agnieszka z bloga

Bardzo się cieszę,że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i poznać inne dziewczyny.Atmosfera była miła,rozmawiałyśmy o kosmetykach i różnych pierdołach-wiecie jak to baby:) Usta nam się nie zamykały.W przerwach delektowałyśmy się słodkimi deserami.Póżniej odwiedziła nas Pani Barbara z Oriflame i opowiedziała o kosmetykach Oriflame i wręczyła upominki.Dziękuję Agnieszce,że zaprosiła P.Basię:) bardzo miłe spotkanie.W dalszej częście spotkania odbyło się losowanie prezentów dla nas oraz wręczenie upominków od sponsorów.Póżniej odbyła się wymianka i znów ploteczki:) Cieszę się,że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i o dziwo mój synuś w brzuszku nawet nie sprawił mi kłopotu:) Dzięki Agnieszka za zaproszenie:)

Pozdrawiam dziewczyny



4 Ewela http://alleve.blogspot.com/
6 Mariola www.lakierkowo.blogspot.com


A teraz kilka fotek ze spotkania









BUZIAKI

SPONSORZY


23 komentarze:

  1. fajnie, nigdy nie byłam na takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bym chciała byc na takim spotkanku i te upominki do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być naprawdę fajnie :)
    Może weźmiesz udział w konkursie organizowanym z Oasap? Do wygrania płaszczyk/narzutka :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze się bawiłyście :) to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że spotkanie udało się super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze wszystkim blogerką tych spotkań :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAZDROSZCZĘ ! u mnie nic takiego się nie dzieje ;(
    Pozdrawiam !

    aaa...Oczywiście dołączam do stałych bywalców!
    zannxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ciesze się, że spotkanie się udalo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło było poznać :) Szkoda, że w grudniu mnie nie będzie, a mam ochotę na kolejne spotkanko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie spędzony czas jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rybnik to piękne miasto :) a kolorową fontannę widziałyście? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no fajne spotkanie a ile mamusiek w ciazy - pieknie wygladacie !

    OdpowiedzUsuń
  13. No i super, że nawet synkowi w brzuszku też się spotkanie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z maluchami w brzuchach to w sumie uczestników spotkania było więcej :)

    OdpowiedzUsuń