sobota, 22 listopada 2014

ORIFLAME-WODA TOALETOWA FIRE-PRZYJEMNA DLA ZMYSŁÓW;)

Cześć Kochani:)

Na spotkaniu blogerek w Rybniku odwiedziła nas Pani Barbara Kowalska-Dyrektor Grupy Konsultantów i opowiedziała nam o kosmetykach Oriflame.Dodatkowo każda z nas losowała dla siebie prezent.Mi udało się wylosować wodę toaletową Fire,o której dzisiaj postanowiłam napisać.Dodam także,że bardzo się cieszę,że właśnie mi udało się ją wylosować,bo akurat szukałam ciekawego zapachu,a ten przypadł mi gustu.

WODA TOALETOWA FIRE




Od producenta

Pasjonujący Fire jest połączeniem zapachu kwiatów z korzennym ciepłem, które tworzą uwodzicielski zapach pozostawiający ogromne wrażenie. Ciepła, orientalna mieszanka rozpoczyna się nutą bratków oraz lilii, następnie uderza akcentami goździka, egzotycznego drewna i ciepłego bursztynu.


Nuty zapachowe: 

nuta głowy: cytrusy, bratek
nuta serca: tygrysia lilia, goździk
nuta bazy: egzotyczne drzewa, bursztyn




Składniki
ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, CITRONELLOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 16035

Cena:19.90zł/30ml

Moja opinia:

Zacznę może od opakowania-jest bardzo eleganckie i od razu jest się ciekawą jaki ta woda ma flakonik.Buteleczka jest bardzo elegancka i kobieca,ładnie się prezentuje.Lubię słodkości i również nimi otaczam się w swoim życiu,dlatego,gdy pierwszy raz powąchałam tą wodę,jej zapach od razu skradł moje serce-jest słodki,ale nie przesłodzony-nie dusi,nie mdławi! Również można w nim wyczuć domieszczę orientu jak i orzeźwienia.Idealny na jesień i zimę,będzie idealnie pasował na romantyczną,elegancką kolację we dwoje.Idealnie podkreśli kobiecość i słodycz kobiety.W mojej rodzinie skradł nie tylko moje serce,ale i mojej mamy,teściowej i siostry-każdej się podoba:) Zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze-jest trwały.Z tym zapachem nie można się nudzić,sądzę iż niejednej z Was by się spodobał-szkoda,że nie można powąchać przez internet-byście sobie powąchały:) Dodam jeszcze,że zapach trochę przypomina mi wspaniały zapach Amor,Amor i ze względu na to,że jest do niego podobny i zapach Fire niewiele kosztuje-z tego się bardzo cieszę:) Cena jest adekwatna do jakości i pojemności.Cieszę się że Oriflame połączyło świeżość ze słodkością:) Jest bardzo namiętny,gorący i jak mówi mój mąż kuszący,bo gdy nim się spryskałam od razu zaświeciły mu się oczy:) Cieszę się,że go mam:) 



Polecam:)

30 komentarzy:

  1. Nigdy jej nie miałam, ma bardzo ładny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam niczego z oriflame

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie proponuję je wypróbować! A żeby je mieć 20% taniej wystarczy zarejestrować się poprzez podany przeze mnie link: http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration-blog.jhtml?sponsor=1813142 . Tutaj jak w sklepie internetowym - kupujesz kiedy chcesz i ile chcesz, bez żadnych limitów. Osoby zarejestrowane w Oriflame nazywane są Konsultantami jak wszyscy - i to Ty określasz formę w jakiej masz zamiar działać w Oriflame.
      W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
      Magdalena Trejda
      Niezależny Konsultant Oriflame
      tel. 669 123 312
      email: magdalena.trejda@gmail.com
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Rzadko kiedy zamawiam coś z Oriflame, ale zaciekawiłaś mnie tą wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nuty zapachowe raczej nie w moim guście, ale lubię perfumy z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nic nie znam z Oriflame, ale nuty zapachowe wydają się ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to ten czas na zapoznanie się z ofertą Oriflame. Zapraszam!
      Pozostawiam link do rejestracji: http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration-blog.jhtml?sponsor=1813142 wszystkie produkty dla zarejestrowanych 20% taniej.

      Magdalena Trejda
      Niezależny Konsultant Oriflame
      tel. 669 123 312
      email: magdalena.trejda@gmail.com

      Usuń
  6. Moja mama często ma perfumy z Oriflame i mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentuje się bardzo fajnie :) śliczne opakowanie mam nadzieję że i tak samo pachnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tą opinią. Jest rewelacyjny - uwodzicielski. A teraz w aktualnym katalogu można go mieć za 19,90 zł, dla zarejestrowanych jeszcze taniej -20%. Gdyby któraś z Pań byłaby zainteresowana, wystarczy do mnie napisać. Link do rejestracji: http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration-blog.jhtml?sponsor=1813142

      P.S. Drogie Panie....pomyślcie o świątecznych prezentach dla najbliższych. A w Oriflame naprawdę wiele ciekawych interesujących ofert.
      Zapraszam
      Magdalena Trejda
      Niezależny Konsultant Oriflame
      tel. 669 123 312
      email: magdalena.trejda@gmail.com

      Usuń
  8. ma ładną buteleczkę, na pewno pachnie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym powąchała ten zapaszek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś ją miałam, ale przyznam, że już nie pamiętam jak pachniała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko Ty tak wspaniale potrafisz opisać produkt!! Kocham to <3
    nie miałam tego zapachu ale większość Avonowskich i Oriflamowych zapachów lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie miałam żadnego zapachu z Oriflame, ale może kiedyś się na ten skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe połączenie. Faktycznie szkoda ze się nie da powachac przez internet bo chętnie bym powachala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. perfumy marek katalogowych w większości bardzo lubię, z oriflame mam sun, bardzo pozytywny, radosny zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. Amor amor był dla mnie trochę za ciężki więc z tym pewnie byłoby podobnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam z oriflame perfumy Athena czerwone i pachną nieziemsko ! <3

    Zapraszam do mnie na rozdanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza kojarzy mi się z zapachem, z młodości.. zawsze go używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zapachy tej marki, podobnie jak zapachy Avon. Buteleczka faktycznie ładnie wygląda :) Ja też lubię słodkie zapachy, choć zupełnie nie potrafię ich opisywać.

    OdpowiedzUsuń
  19. A to nie jest coś jak Passion Dance z Avon'u ? I opakowanie i nuty zapachowe mi go przypominają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie mialam mozliwosci testowania ich zapachow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś jedne z moich ulubionych, zawsze ich używałam na imprezę. Jest to jeden z tych zapach, które można albo kochać albo nienawidzić, ponieważ jest specyficzny. Dosyć ciężki, korzenny i słodki :)

    OdpowiedzUsuń