wtorek, 4 listopada 2014

NATURALNY GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY BALSAM DO RĄK EOS FRESH FLOWERS O ZAPACHU WIOSENNYCH KWIATÓW

Cześć Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat rewelacyjnego balsamu do rąk,który otrzymałam do przetestowania od 



A mowa będzie o 

Naturalnym głęboko nawilżającym balsamie do rąk EOS Fresh Flowers - o zapachu wiosennych kwiatów





Od producenta

Naturalny balsam do rąk EOS Fresh Flowers głęboko nawilża skórę sprawiając, że dłonie stają się aksamitnie gładkie jak nigdy dotąd (lub baaardzo dawno temu). Opakowanie balsamu EOS jest równie efektowne, co poręczne. Przepiękny zapach świeżych wiosennych kwiatów dopełnia perfekcyjną pielęgnację!




Balsam do rąk eos:
zawiera 95% składników organicznych - posiada elitarny certyfikat USDA ORGANIC
jest w 97% naturalny
nie zawiera parabenów, ftalanów ani lanoliny
to produkt bezglutenowy
nie testowany na zwierzętach
testowany dermatologicznie      
hypoalergiczny


Składniki

WATER/EAU, GLYCERIN, STEARIC ACID, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, COCOGLYCERIDES, GLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE, TRIETHANOLAMINE, CETYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), COCOA (THEOBROMA CACAO) SEED BUTTER, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, AVENA SATIVA (OAT) KERNEL EXTRACT, ZEA MAYS (CORN) STARCH, FRAGRANCE/PARFUM, ASCORBYL PALMITATE, RETINYL PALMITATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHERYL ACETATE, CARBOMER, GLUCONOLACTONE, SODIUM BENZOATE, DISODIUM EDTA, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), BHT, PHENOXYETHANOL.



Cena:27,90zł

Moja opinia

Gdy otrzymałam przesyłkę od Butik4Girls.pl bardzo się ucieszyłam,ponieważ był w niej nie jeden balsam,a dwa.Kocham takie niespodzianki:) W szczególności ucieszyłam się z tego faktu,ponieważ jak zaczęłam używam balsam o którym dzisiaj piszę to stwierdziłam,że absolutnie uległam mu i skradł on moje serce i z pewnością kupię kolejny produkt:) a tu drugi mam w prezencie:) więc uśmiecham się! Jak wiadomo na rynku jest wiele kremów i balsamów do rąk,ale ja osobiście pierwszy raz się spotkałam z tym,że produkt do pielęgnacji rąk może mieć takie ciekawe i poręczne opakowanie.Zmieści się do każdej torebki,nawet tej mini,mini:) z czego bardzo się cieszę,ponieważ uwielbiam mieć taki produkt zawsze pod ręką,ponieważ piękne,gładkie i nawilżone dłonie to moja wizytówka:) Zapach tego balsamu jest cudowny,czuję się jakbym była na łące pełen pachnących kwiatów;) Zapach jest świeży,delikatny,kwiatowy,bardzo długo utrzymuje się na dłoniach dostarczając mi wielu zapachowych przyjemności:) Co do działania balsam doskonale nawilża dłonie pozostawiając je delikatne i gładkie;) Cieszę się,że spotkała mnie taka przyjemność jak przygoda z tym balsamem:) znów odkryłam produkt,który pokochałam:) Dla niektórych cena może być za wysoka,ale balsam jest bardzo wydajny! łatwo wydobywa się z opakowania.Ma aksamitną konsystencję i szybko się wchłania,nie pozostawia tłustego filmu na dłoniach:) Balsam dostaje ode mnie 5! 




POLECAM!

A Wy znacie ten produkt?

Pozdrawiam


21 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt:) pierwszy raz o nim słyszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, ale opakowanie ma cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że wypuścili coś innego niż balsam do ust, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ale jaki fajny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jakie opakowanie świetne !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nim wiele dobrego :). Na pewno go sobie kupię jak będę już w USA, bo tam jest po prostu tańszy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam go, genialnie się zapowiada, fajne opakowanie i w ogóle skład ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to opakowanie powiem ci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie robi wrażenie, choć przyznam się szczerze, że nigdy się z nim nie spotkałam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie ma genialne:) widać po opisie, że jesteś mega zadowolona:)) miłego uzywania:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, opakowanie bardzo ciekawe i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, opakowanie mnie zadziwiło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za kwiatowymi zapachami jakoś nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja czekam na przesyłkę od nich i doczekać się nie mogę?

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe i oryginalne opakowanie. Ja obecnie zużywam do końca resztkę mojego ulubionego kremu L'Occitane, a w domu mam waniliowy krem Secret Soap Store, który fenomenalnie nawilża skórę. Już leci do mnie paczuszka z jeszcze dwoma o innych zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam i jest świetny! Wcześniej używałam wersji ogórkowej i była super, a teraz właśnie mam ten Twój kupiony właśnie w butik4girls.pl :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń