czwartek, 27 listopada 2014

CHOINKOWE INSPIRACJE-CZYLI SZUKAM POMYSŁU JAK W TYM ROKU UBRAĆ SWOJĄ CHOINKĘ:)

Hejka Kochani:)

Święta zbliżają się wielkimi krokami,a ja nie mam pomysłu jak w tym roku ubrać choinkę.W tamtym roku gościły na niej fioletowe i srebrne bombki,kokardki w tych samych kolorach:) i świąteczne łańcuchy również fioletowo-srebrne! Nie chcę w tym roku ubierać choinki tak samo więc szukam ciekawego pomysłu:) Oto kilka ciekawych inspiracji,które znalazłam w internecie.Ale do żadnego pomysłu nie jestem przekonana w 100%.Może Wy macie jakieś pomysły,linki do stron? Piszcie w komentarzach:)








KTÓRA WAM SIĘ PODOBA NAJBARDZIEJ?

BUZIAKI



26 komentarzy:

  1. Ja gdzieś widziałam choinkę przyozdobioną różami... wyglądała bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, już nie mogę doczekać się choinki w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr 3 mi się podoba, ja zazwyczaj ubieram na czerwono-złoto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! ja w tym roku na szczeście tego problemu nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! U mnie chyba będzie kompletny miszmasz, mam ochotę wyciągnąć wszystkie bombki, które są starsze nawet ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja choinka co roku jest złoto czerwona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje można dodać do naszej najnowszej akcji na zBLOGowanych gdzie zbieramy inspiracje świąteczne i DIY

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się 3 podoba :) Ja muszę w tym roku pomyśleć o zmianie koloru, zawsze miałam na czerwono z dodatkami złota !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz co kochana ja chyba zakupię te kule cotton balls, widziałam że wygląda to pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. My co roku ubieramy tak samo - szalenie i kolorowo :D. Stonowane choinki mnie nie kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz jest tego tyle :) że można by było codziennie zmieniać ją w inną aranżację :)

    __________________________
    fashionblogger, styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja zawsze jest przystrojona na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten czas przeświąteczny <33

    OdpowiedzUsuń
  14. same piekne choinki ja w tym roku mam ochote na srebro i stal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ubiorę ją w tym roku na kolorowo. Uwielbiam ten okres przedświąteczny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te choinki, a najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te choinki, najbardziej podoba mi się chyba nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta cała w srebrze jest piękna :) ale ja preferuje czerwień i złoto :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. moja choinka to zawsze "pomieszane z poplątanym" i taka podoba mi się najbardziej. Polecam misz masz

    OdpowiedzUsuń