czwartek, 2 października 2014

WRÓCIŁAM:) RELACJA Z MOJEGO KRÓTKIEGO WYPADU DO PANORAMA MORSKA W JAROSŁAWCU

Hejka Kochani:)

Wróciłam już do Was:) i od dziś zaczynam odwiedzanie Waszych blogów:) Mój pobyt nad morzem,choć krótki był udany:) Odpoczęłam i co najważniejsze się zrelaksowałam:) nabrałam mnóstwo energii.A teraz leczę się,bo dopadło mnie przeziębienie-sądzę,że długi spacer nad morzem i mocny wiatr sprawiły,że tak się rozchorowałam:( BUUUUU


Hotel Panorama Morska w Jarosławcu **** 
Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym miejscu.Hotel rzeczywiście bardzo fajny,czyste pokoje,smaczne posiłki plus dodatkowe atrakcje dla wszystkich gości-za które nie trzeba płacić!
Np.ognisko ze smaczną grochówką i kiełbasą,wieczory z gwiazdami:),przywitanie gości w ekskluzywnej sali i poczęstunek w postaci wina i tortu:),pokaz sztucznych ogni,przejażdżki konne,plac zabaw dla dzieci i wiele,wiele innych-wszystko to w cenie pobytu:)
Z tego co zauważyłam trzeba płacić za:
-zabiegi w SPA-to oczywiste
-za internet w pokoju
-za sejf
-strefa wellness
-parking

Z Aquaparku można korzystać do woli:)

Żałuję tylko,że ja nie mogła skorzystać z Aquaparku i Strefy Wellness,ponieważ mój lekarz mi zabronił,ale za to na maksa skorzystali z tego mój mąż i chrześniak:),których zabrałam ze sobą:)
Podróż do Jarosławca zajęła nam 8 godzin w samochodzie,ale cieszę się,że pojechaliśmy samochodem,ponieważ mogliśmy pod drodze zwiedzić też inne miejsca.Posiłki były w postaci stołu szwedzkiego-jedzenia mnóstwo! 

Jestem bardzo zadowolona! I polecam Wam ten hotel:)






























 BUZIAKII

26 komentarzy:

  1. Super, że wyjazd się udał :). Zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zdjecia zwłaszcza z plaży

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wypoczynek się udał! Świetne zdjęcia - czuje jakbym tam była :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, piękny hotel, mam nadzieję, że wypoczęliście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz super czerwone spodnie :) Do takiego jacuzzi z chęcią bym wskoczyła, rewelacja. Widzę, że na prawdę fajny hotel, zazdroszczę pobytu i odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie że odpoczęłaś,zrelaksowałaś się :) morze,ahh jak ja kocham morze -pięknie tam jest :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudne! Najważniejsze że wycieczka udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. urokliwe miejsce, super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne zdjęcia!!! Cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, świetnie przestawiona fotorelacja :) Powiem tylko tyle... zazdroszczę :) Ja bym tam chyba została na zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super relacja, ciesze się że urlop się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie luksusy, widzę że pogoda dopisała:D


    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko...bardzo ładnie wyglądasz... Pierwsza fotka - debeściak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szwedzki stół to bardzo dobra opcja, zwłaszcza jak się ma takiego żarłoka jak mój W. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana,jak Ty promieniejesz :)
    Wyjazd widzę udany,a Ty wypoczęłaś,zbieraj siły ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj musiało byc super , widac zadowoleni;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tam :) mam nadzieję,że wróciłaś wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze :) ale Ci zazdroszcze ;) sama bym tam pojechała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne miejsce, widzę że wyjazd był udany

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚLICZNE FOTKI ZWŁASZCZA PIERWSZA:))

    OdpowiedzUsuń