poniedziałek, 13 października 2014

URIAGE DEZODORANT ROLL-ON-MÓJ ULUBIENIEC;)

Cześć:)

Po krótkiej przerwie weekendowej przychodzę do Was z postem na temat dezodorantu Uriage Roll-On-mojego hitu,który zapewnia mi długotrwałą ochronę przed nieprzyjemnym zapachem:) 

DEZODORANT URIAGE ROLL-ON


-BEZ SOLI GLINU
24-GODZINNA OCHRONA PRZED NIEPRZYJEMNYM ZAPACHEM!

Dezodorant roll-on Uriage bez soli glinu skutecznie walczy z nieprzyjemnym zapachem,respektując nawet najbardziej wrażliwą skórę.




Laboratorium URIAGE specjalizuje się w pielęgnacji skóry wrażliwej,suchej oraz atopowej. Preparaty powstają we współpracy zdermatologami i farmaceutami. Skuteczność działania potwierdzono testami klinicznymi pod kontrolą dermatologiczną. Preparaty Laboratorium Uriage są hipoalergiczneprzeznaczone dla osób w każdym wieku. Starannie dobrane składniki podlegają rygorystycznej selekcji, aby zapewnić skuteczność i dobrą tolerancję produkowanychdermokosmetyków. Laboratorium dermatologiczne URIAGE dba również o lekką konsystencję oraz łagodny zapach oferowanych produktów.
Preparaty Laboratorium URIAGE nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego, a proces ich przygotowania spełnia normy europejskie, dotyczące zarówno składu chemicznego jak i ochrony środowiska. Dermokosmetyki URIAGE powstają w ściśle kontrolowanych warunkach w zgodzie z przyjętymi zasadami produkcji. Skuteczność działania potwierdzająliczne badania naukowe i testy kliniczne pod kontrolą dermatologów.

Całkowicie naturalny URIAGE dezodorant roll-on, do skóry wrażliwej i alergicznej, podrażnionej w wyniku depilacji lub stosowania silnych antyperspirantów. Na delikatne pocenie się. W 100% tolerancji i skuteczności. Dezodorant nie brudzi ubrań, nie pozostawia białych śladów, zapewnia zmysłową świeżość i natychmiastowy komfort. Reguluje i zmniejsza proces namnażania się bakterii. Zapewnia 24 godzinną ochronę przed przykrym zapachem.

Zawarta w produkcie woda termalna URIAGE koi i chroni barierę skórną. Etylohexyloygliceryna zapewnia działanie antybakteryjne przeciw bakteriom Gram Plus. Cytrynian Trietylu hamuje enzymy odpowiedzialne za większą potliwość obniżając pH. Teflose niweluje przyczyny przykrego zapachu. Rumianek łagodzi podrażnienia.




Skład:

Woda termalna Uriage,Etylohexylogliceryna,Cytrynian Trietylu,Rumianek,Piroktonian Olaminy.



Cena:około 25zł/50 ml

Moja opinia:
Bardzo jestem zadowolona z ochrony jaką zapewnia mi ten dezodorant.Zapach tego produktu jest bardzo świeży,przyjemny,przypomina mi zapach morski połączony z rumiankową nutą.Bardzo orzeźwiający i przyjemny dla noska:) Przejdę teraz do opakowania-bardzo lekkie i łatwe w użyciu.Cieszę się,że dezodorant przeznaczony jest dla wrażliwców,ponieważ ja do nich należę i bardzo dużo produktów mnie uczula.Dezodorant roll-on Uriage zapewnia długotrwałą ochronę-dzięki niemu czuję się świeżo i pewnie każdego dnia:) Doskonale radzi sobie z ochroną,zapewniając przy tym poczucie świeżości! Nie brudzi ubrań i brawo mu za to,ponieważ często noszę ciemne ubrania i zazwyczaj moje dezodoranty pozostawiały ślady na ubraniach,ten na szczęście ani trochę! Często,gdy wykonuję depilację pod moimi pachami pojawiają się podrażnienia,gdyż moja skóra jest skłonna do tego! Zauważyła,że odkąd zaczęłam używać tego dezodorantu podrażnienia się zmniejszyły,a sam dezodorant przyczynił się do ich ukojenia! A to wszystko tak sądzę zasługa rumianku i wody termalnej.Mam wodę termalną Uriage i często ją stosuję na twarz i dekolt i tam też zauważyłam,że łagodzi ona doskonale podrażnienia!Polecam Wam ten dezodorant,mogę stwierdzić,że jest najlepszy jaki do tej pory miałam! Do tego wydajny,dobrze się wchłania,nie podrażnia,nie uczula!-Czego chcieć więcej!



POZDRAWIAM

36 komentarzy:

  1. Nie znam wcale tych produktów tejże marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio lubię kulki. Tej nigdy nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez zastanowienia muszę po niego sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię wodę termalną z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jakiś czas temu zastanawiałam się nad jego zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam :(
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że Ci się sprawdził :) nie miałam nic z tej firmy jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tylko ciekawi czemu na naklejce jest zupełnie inny "skład" niż "ingredients" na opakowaniu? :] Zwłaszcza że skład na opakowaniu jest dużo gorszy :) Ale jaja aż chyba kupię, żeby tą ściemę opisać na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie właśnie też to ciekawi! szukałam info w internecie,ale nie znalazłam,dlaczego tak jest:(

      Usuń
  10. nie lubię kulek, chociaż kiedyś używałam tylko ich.

    OdpowiedzUsuń
  11. używamy tylko naturalnych dezodorantów, ostatnio Lavery

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post! ♥
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Woda termalna z tej firmy to już hit :) ciekawa jestem jakby się kulka sprawdziła u mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. nie widziałam nigdy tego, to jest do kupienia w sklepach stacjonarnych?

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zwykła rexonka wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o dezodorancie tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie znam ale wart zainteresowania widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam właśnie dobrego dezodorantu, który działa. Może to właśnie ten ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz widzę, ale bardzo mnie zaciekawiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się jego wygląd :) Nie miałam jeszcze okazji go stosować :) Zazwyczaj sięgam po dezodoranty w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tego produktu
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie stosowałam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kulki stosuję, to pewnie ten roll-on mógłby się nadać i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam okazji poznać ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda kusząco :) Myślę, że mogłabym go sprawdzić na własnej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam go. Jakoś wolę dezodoranty w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam go od 2 m-cy. Jest rewelacyjny. Nie uczula mnie, a jestem wyjątkowo wrażliwa na składniki kosmetyków. Nawet niektóre kosmetyki "baby" wywołują u mnie reakcje alergiczne. Piękny, świeży zapach. Szkoda, że dostępny jest przeważnie przez internet.

    OdpowiedzUsuń