niedziela, 5 października 2014

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA 2014

Hejka:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat ulubieńców kosmetycznych miesiąca wrzesień:) Używałam tych produktów bardzo często i na ani jednym się nie zawiodłam:) To one królowały w miesiącu WRZESIEŃ!


I.PHARMACERIS-NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY DO OCZYSZCZANIA I DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU-CERA ALERGICZNA I WRAŻLIWA.


To mój kolejny płyn micelarny ten firmy i bardzo się cieszę,że zamieszkał w mojej łazience.Doskonale oczyszcza,nie podrażnia,nie uczula,nie ściąga skóry.Po oczyszczeniu tym płynem skóra staje się odświeżona i delikatna:) Naprawdę polecam-wkrótce pełna recenzja tego płynu:)

II.PAT&RUB-NAWILŻAJĄCY BŁYSZCZYK POMARAŃCZOWY 


Rewelacyjny błyszczyk,który doskonale nawilża usta dodając im blasku i delikatności.O błyszczyku pisałam tutaj:

III.LIRENE CITY MAT-FLUID MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCY


W przyszłym tygodniu podzielę się z Wami opinią na temat tego fluidu,więc czekajcie na recenzję.Dodam tylko,że bardzo polubił się z moją skórą:) Świetnie wyrównuje koloryt,wygładza skórę oraz nie powoduje efektu maski:)Duży plus za nawilżenie;)

IV.ISADORA-COLOR CHOC-BŁYSZCZYK


Piękny kolorek,dobre nawilżenie oraz trwałość:)-kocham go :),może napiszę o nim recenzję:)

V.VIRTUAL SUMMER CHIC-PUDER BRĄZUJĄCO-ROZŚWIETLJĄCY 


Dodaje mojej twarzy blasku i świetnie podkreśla kości policzkowe:) Bardzo wydajny i łatwo się rozprowadza.

VI.YODEYMA PARIS-WODA TOALETOWA DELA


Kwiatowo-aldehydowe, drzewne, nuty mchu,zapach podobny do NOA (Cacharel)Bardzo rzęski,kwiatowy zapach:) uwielbiam takie:)


A TO MAKIJAŻ -TAKI SZYBKI DZIENNIAK WYKONANY BŁYSZCZYKIEM ISADORA,FLUIDEM LIRENE I PUDREM BRĄZUJĄCYM VIRTUAL,CZYLI Z ULUBIEŃCÓW WRZEŚNIA:)







A Wy znacie któryś z moich ulubieńców?

Buziaki


29 komentarzy:

  1. śliczny makijaż, kolor ust- rewelacja, przez przypadek zamówiłam męski zapach YODEYMA

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie znam:)
    Yodeymę mam ale inny zapach- niestety zupełnie nietrafiony :((

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek faktycznie ładny na ustach masz, Yodeymę muszę w końcu zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yoderma ma mocne, ciężkie zapachy, dusze się w nich

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor błyszczyka, choć ja sama kocham się teraz w szminkach,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny masz kolor na ustach. A z podkładów Lirene miałam rozświetlający i bardzo go lubiłam. Teraz być może zdecyduję się na tą wersję matującą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych ulubieńców nie znam ale zamówiłam sobie próbkę perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja znam tylko puder u mnie też sięsprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam podkład i też go lubiłam :) Błyszczyk też fajnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten podkład Lirene City Matt, używam odcienia beżowego. Bardzo go lubię i z chęcią będę kupować go w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego produktu. Kolor bajeczny,pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Twoi ulubieńcy to nowości :) kolor błyszczyka bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie ten róż prezentuje się na ustach, a micelek Pharmaceris z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyk świetny, kolorek i połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten płyn micelarny mnie zainteresował, prezentuje się na prawdę korzystnie :) Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego nie znam ;-) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, delikatny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  19. podkład city matt też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny kolorek masz na ustach<333 tego błyszczyka z P&R jestem również ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  21. błyszczyk musi być fajny :d

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny makijaż :)
    Nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dopiero dziś zamówiłam sobie próbke Yodema.. ciekawe,czy w ogóle przyjdzie :/

    Co do Twoich ulubieńców,to nie miałam nic.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podklad, o tak! Jak dla mnie idealny na wiosne, bo nie dosc, ze ladnie i rowno kryje to jest zarazem delikatny :)
    http://bighillofhopee.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń