piątek, 31 października 2014

SPOTKANIE BLOGEREK W RYBNIKU WAŻNA INFORMACJA!

Hej Kochani:)


Dostałam od Was mnóstwo zgłoszeń,naprawdę bardzo dużo,ale musiałam wybrać niestety tylko 10  osób i postawiłam na losowanie,by było sprawiedliwie.Musiałam również wybrać szybko uczestniczki spotkania,ponieważ adresy blogów są potrzebne do informacji dla sponsorów!.Dzisiaj wyślę maila z informacją do pań,które zostały wybrane.Proszę również by wybrane Panie potwierdziły swój udział oraz wstawiły baner na swojego bloga.

Pozdrawiam Beata 

Tym osobom,którym się nie udało obiecuję,że zorganizuję spotkanie w przyszłym roku i jako pierwszych Was poinformuję!

A oto baner:


Mam nadzieję dziewczyny,że cieszycie się już na to spotkanie;)

Buziaki

16 komentarzy:

  1. Bardzo się ciesze,że się udało :) Baner wstawiony,czekam na dalsze instrukcje ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana, a więc znów się zobaczymy:)

      Usuń
    2. Ja również się dostałam, hip hip hura :)) cieszę się, że ponownie się spotkamy HUTOSIA i KAROLINKA :*

      Usuń
  2. tak blisko a ja nic nie widziełam :( szkoda :) miłego spotkania dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę:) to będzie moje pierwsze tego typu spotkanie:)
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja nie mogę się już doczekać spotkania :)

    OdpowiedzUsuń