wtorek, 21 października 2014

SPOTKANIE BLOGEREK 18.10.14 KATOWICE CZ.II

Hej Kochani;)

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam sponsorów spotkania,jak i pokazać Wam jakie cudeńka dostałyśmy:) Nie wiem gdzie to mam wszystko pomieścić-tyle tego! Nie spodziewałam się takiej ilości prezentów:)
Przypominam,że spotkanie odbyło się w Zielonej Mydlarni w Katowicach:)






























































 oraz dzięki za prezent Renatko:)


Jeszcze raz dziękuję organizatorkom za tak wspaniałe spotkanko,jak i sponsorom za tyle wspaniałych upominków;)


Buziaki


21 komentarzy:

  1. Same świetne rzeczy :) Udanego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tołpa jak zwykle przygotowała fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne dobroci się nam trafiły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało mi się pomieścić wszystko w szafkach na kosmetyki :D Nie do wiary ile tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Było super ;) Ja mam kłopot gdzie to wszystko ulokować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to prawda dużo tego i same wspaniałości :))
    P.s Kochana nie ma za co, to taki malutki mini mini upominek :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sama zorganizowałam już kilka spotkań :) teraz gościnnie wybieram się na spotkanie do Chełma za jakiś czas :) znajomości ze spotkań utrzymuję już od 2 lat ♥
    czytałam już wiele dobrego o tej serii i myślę, że sama skuszę się na zakup tych produktów, zwłaszcza że sklep Ziaji mam praktycznie pod nosem :)
    P.S.
    Zapraszam na konkurs z Oasap :)
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/10/wygraj-sweter-z-oasap-u-mywholefashion.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile wspaniałości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj na pewno musialo byc super, do tego jeszcze ile nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo miałam wrażenie że już u Ciebie o tym czyatałam i oglądałam - ale chyba jednak nie ;D już tyle relacji z tego spotkania czytałam że się zamotałam :D No cóż ja mogę powiedzieć - spotkanie widać że udane ! I przyjemnego używania produktów :* Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziesz miała co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy, że wspominasz o nas w swoim poście:)
    Chciałyśmy przy okazji zaprosić wszystkie Panie do polubienia naszego Fanpage https://www.facebook.com/vanillabodyshop
    Ponadto za polubienie naszej strony, na hasło Zielona Mydlarnia, każda z Was otrzyma 20zł rabatu na wybrany produkt z naszego sklepu.
    Zapraszamy, jesteśmy w M1 w Czeladzi oraz w Realu w Mysłowicach.
    Pozdrawiamy seredcznie,
    Brafitterki z Vanilla Body Shop

    Pamiętaj, że 90% Polek nie zna swojego prawidłowego rozmiaru biustonosza, warto nosić dobrze dopasowaną bieliznę! Przyjdź i przekonaj się sama:)
    Przed odwiedzeniem naszego sklepu prosimy napisz nam wiadomość, wpiszemy Cię na listę Vip, która upoważnia do skorzystania z rabatu:)

    OdpowiedzUsuń