poniedziałek, 20 października 2014

SPOTKANIE BLOGEREK 18.10.14 KATOWICE CZ.I

Hejka Kochani:)

W sobotę 18.10.14 uczestniczyłam w spotkaniu blogerek,jakie organizowały dziewczyny z następujących blogów:

Anitka
Paulinka
Emilka

Spotkanie odbyło się w Zielonej Mydlarni w Katowicach
na ulicy Wawelskiej




Spotkanie odbyło się w rewelacyjnym towarzystwie organizatorek jak i przedstawicieli firm,właścicielce Zielonej Mydlarni i oczywiście wspaniałych dziewczyn z blogów:)

Karolinka

Joasia

Patrycja

Madzia

Kaśka

Renatka

Karolinka

Dominiczka


W spotkaniu uczestniczyła Pani Agata Wypiór z firmy Skarby Matki,która opowiedziała nam o kosmetykach,oraz Panie z Vanilla Body Shop,które pokazały nam jak prawidłowo dobrać bieliznę,oraz opowiedziały nam o bieliźnie!

Oto sponsorzy spotkania:


1. Akatja
2. Love Me Green
3. Promoszop ( DM )
4. Skarb Matki
5. Dermaglin
6. Dafi
7. Gorvita
8. Oceanic ( AA Cosmetics )
9. Tołpa
10. Euphora ( Passe )
11. Eveline
12. Saela
13. Carmex
14. Sova
15. Euro Fashion
16. Przypinkowo
17. Bioprofil
18. Revitalash
19. Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci
20. Vanilla Body Shop
21. Fandoo
22. No313
23. Julimex & Wyszczuplająca.pl
24. Plazanet MIO
25. KillyS
26. Jean D'Arcel
27. Balviten
28. Shape
29. Cosmetic Service
30. E-makijaż

Moje wrażenia po spotkaniu:)

Spotkanie odbyło się w pachnącym i uroczym miejscu,do tego doborowe towarzystwo i niczego nie trzeba było więcej:) Dziewczyny wspaniałe,miłe,uśmiechnięte:) Każda na nas przyniosła smakołyki,którymi się potem częstowałyśmy nawzajem:) Do tego każda blogerka przyniosła ze sobą ubrania dla potrzebujących matek i dzieci:)) Bo w życiu ważne jest by pomagać! Organizatorki zadbały o to by nie zabrakło nam miłych wrażeń oraz sprawiły nam wielką niespodziankę w postaci prezentów od sponsorów:) Dodam,że zaskoczyła mnie ogromna ilość prezentów! Zresztą sami zobaczycie w kolejnym poście:) Z przyjemnością spotkam się z dziewczynami ponownie:) I bardzo cieszę się,że mogłam uczestniczyć w spotkaniu:) O dziwo mój synuś w brzuchu wytrzymał spotkanko i nie sprawiał problemów:)) 

A teraz kilka zdjęć ze spotkania:)
Dziękuję blogerkom za możliwość udostępnienia ich zdjęć:)













W kolejnym poście pokażę Wam upominki ze spotkania:)) 
Buziaki

26 komentarzy:

  1. Fantastycznie było ;) Buziaki dla Twojego synusia w brzuszku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkanie było bardzo miłe i udane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno było super:)
    Może następnym razem i mnie się uda być z Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super relacja! musiało być extra:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na jednym takim spotkaniu i wspaniale to wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie było bardzo udane.Bardzo się ciesze,że Cię poznałam.Jesteś bardzo sympatyczna :) Mam nadzieje,że spotkamy się w Rybniku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super było Cię poznać, jeszcze raz dziękuję za podwózkę ;*** Życzę zdrowia, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Było świetnie, szkoda tylko, że nie błam w pełnej kondycji :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci zazdroszczę takiego spotkania :) Ja byłam na razie jeden jedyny raz i bardzo miło wspominam to spotkanie blogerek :)
    Oj a jaki ładny brzusio widać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkania blogerek zawsze sa przyjemne :) fajnie, ze sie dobrze bawilyscie i mialyscie okazje pogadac; ) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też ktoś takie mógłby zorganizować :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę fajnego spotkanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudownie, a jakie dziewczęta śliczne!

    OdpowiedzUsuń