czwartek, 23 października 2014

RÓŻANY OGRÓD:) TAK PACHNIE MÓJ ŻEL:)

Cześć Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat ciekawego żelu pod prysznic o pięknym zapachu róż,a jest nim:

LIRENE RÓŻANY OGRÓD-ŻEL POD PRYSZNIC;)



Żel pod prysznic z ekstraktem z kwiatu róży i proteinami jedwabiu
Pobudź zmysły i rozpieść swoje ciało pod prysznicem

Żel pod prysznic Różany Ogród delikatnie oczyści Twoją skórę i otuli ją poruszającym emocje zapachem róży.Ekstrakt z kwiatu róży doskonale nawilża i tonizuje.Proteiny jedwabiu wyraźnie poprawiają kondycję skóry oraz pozostawiają ją jedwabiście miękką i gładką.Żel zapewnia uczucie orzeźwienia i odświeżenia przez cały dzień.

Poczuj zniewalającą rozkosz w prawdziwie różanym ogrodzie!

Skład

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cocamide DEA, Glycerin, Sodium Chloride, Rosa Canina Flower Extract, Hydrolyzed Silk, Propylene Glycol, Citric Acid, Diazolidinyl Urea, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Citronellol, Geraniol, CI 17200.

Cena:około 11zł/400ml

Moja opinia:

Żel jak widzicie po opakowaniu już mi się skończył,ponieważ używałam go codziennie.Uwiódł mnie zapach róży,ponieważ uwielbiam ten zapach.Niektóre kosmetyki o zapachu różu są zbyt mdłe,ale ten żel,a właściwie jego zapach jest zdecydowanie na TAK.Nie jest zbyt intensywny.Opakowanie jest bardzo poręczne i nawet troszkę żelu się nie zmarnuje,bo łatwo żel się z niego wydobywa.Konsystencja żelu jest dla mnie trochę zbyt rzadka,ale jeśli aplikuje się go najpierw na gąbkę,czy rękawicę to się nie marnuje.Łatwo się pieni i fajnie oczyszcza skórę,pozostawiając ją delikatną,miękką i przyjemną w zapachu.Bardzo szybko zużyłam ten żel,ze względu na to,że jest trochę za rzadki,jednak jeśli patrząc na cenę to jest bardzo przystępna jak za 400ml opakowanie! Muszę przyznać że ten żel skradł moje serce i z pewnością kupię go ponownie;) Żel ma ciekawy landrynkowy kolor,fajnie się rozprowadza na skórze,nie uczula,nie podrażnia;) Wiem,że dużo osób nie lubi różanego zapachu-ja przekonałam się do niego mieszkając na Cyprze,gdzie kosmetyki z ekstraktem z róży są bardzo rozchwytywane i lubiane:) Zapach żelu przypomina sok do wody o smaku różanym-kupowałam go na Cyprze-był pyszny:)


Buziaki
A Wy lubicie zapach różany?

17 komentarzy:

  1. Ja akurat różnego nie lubie, ale z lirene podoba mi sie brzoskwiniowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie . Rozany nie.
    Ale chetnie gdyby Był o zapachu ... Piwoni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąż skutecznie oduczył mnie miłości do różanych zapachów. Jeśli róże to tylko świeże w wazonie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystko co pachnie różą, wiec jak spotkam to kupię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy zapach by mi się spodobał, bo nie przepadam za różanymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapach różany ale tego żelu jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie lubię zapachu różanego więc nie jest to zdecydowanie dla mnie :) wolę cytrusy :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Różany zapach u mnie zawsze ma wielkie tak bo uwielbiam ten zapach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam,ale lubię żele ich firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że tak pzypadl Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam, nie dawno , że pojawiły się nowe zapachy, jeszcze różanego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził :) Ja akurat nie jestem entuzjastką różanego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam, bardzo fajny :)

    Zapraszam do siebie:
    http://lenacayenne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie probobowalam, moze się skuszę chociaz wolę żele o kremowej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystkie kosmetyki, które są o zapachu róż! Ten kosmetyk też kocham!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń