czwartek, 9 października 2014

MOJE PAŹDZIERNIKOWE CHCIEJSTWO!

Hejka Kochani:)

Tak mi przyszło do głowy by zrobić Wam dziś post na temat mojego chciejstwa w miesiącu październiku:)

W sklepie Cocolita 
upatrzyłam:)

MAKEUP REVOLUTION PALETA 32 CIENI EYES LIKE ANGELS



oraz 

MAKEUP REVOLUTION BRONZER BRONZED




W Douglasie:)

JOHN FRIEDA FULL REPAIR-REGENERACYJNY OIL ELIXIR



W sklepie internetowym Renee


KOZAKI


W sklepie Estyl



EKSKLUZYWNY PŁASZCZ KARDIGAN CUDOWNY EVITA

MAM NADZIEJĘ,ŻE UDA MI SIĘ WSZYSTKO KUPIĆ:)

Buziaki <3 





26 komentarzy:

  1. kosmetyki z MR też mnie kuszą, ale ich paletka cieni do brwi spowodowała, że na razie się wstrzymam z zakupami ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora paletka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w tym miesiącu już na prawdę spełniłam wszystkie swoje zachciewajki i staram się nie zwracać uwagi na promocje itd żeby nic mnie dodatkowo nie skusiło ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kupuj kupuj! :) genialne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co Kochana, taka paletke tez bym chciala :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makeup Revolution opanowuje blogosferę :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta paletka mogłaby tez u mnie zagoscic ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka w tylu odcieniach to prawdziwy rarytas :) olejek przydałby się :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mamy bardzo podobne chciejstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko te kozaki są super !!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta paletka, a i kozaki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta paletka na 32 cienie też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wszystko kupisz. Ta paleta jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń