wtorek, 28 października 2014

MIKOŁAJKOWE SPOTKANIE BLOGEREK W RYBNIKU 7.12.2014 NABÓR

Hejka Kochani:)))


Jak pewnie niektórzy wiedzą pochodzę z Rybnika i dlatego chcę zorganizować spotkanie blogerek właśnie w tym pięknym mieście.Uwielbiam Świąteczny czas i dlatego też spotkanie odbędzie się w grudniu:) 
Spotkanie chciałabym zorganizować w restauracji Pasja,która mieście się w centrum Rybnika


Chciałabym by w spotkaniu uczestniczyło 10 blogerek

Spotkanie odbyłoby się o godzinie 14:00,bardzo chciałabym by rozpoczęło się obiadem i pomyślałam,że każda z blogerek uiściłaby opłatę 25zł.,która byłaby przeznaczona na bon,który potem byłby wymieniony na obiad,kawę,ciastko-jak kto woli do wyboru:)

Chciałabym by w spotkaniu uczestniczyły osoby,które systematycznie prowadzą blogi i piszą rzetelne recenzje,ponieważ nie ukrywam,że planuję w ten dzień zaprosić jakiś przedstawicieli firm oraz zdobyć upominki dla Was.

Jeśli chcecie przybyć na spotkanie proszę o wiadomość z adresem Waszego bloga i imieniem na adres mailowy:
fantaghiro@onet.eu

Z początkiem listopada podam listę blogerek,które wezmą udział w spotkaniu:)

Całuję

Baner pojawi się wkrótce!

28 komentarzy:

  1. Ja z miłą chęcią się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym bardzo chętnie się wybrała, ale niestety nie mam jak dojechać :((

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłosiłam się, próbuję swoich sił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez jestem z Rybnika :-) muszę sie zastanowić do kiedy mam dać znać ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, widzę, że widzimy się na spotkaniu 15 listopada, a więc do zobaczenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. :( Ja raczej nie dotrę. Plus jest to niedziela a w poniedziałek mam zajęcia :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pociągi mam ale z kilkoma przesiadkami plus niektóre jadą po nawet 9 godzin... Przykro mi, mam nadzieję, że spotkanie będzie udane :)

      Usuń
  7. Ja niestety mam za daleko, ale życzę Wam dobrej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią się z Wami znów spotkam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :) do kiedy można się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym mieszkała bliżej to zgłosiłabym się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również pozwoliłam sobie wysłać zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno będzie wam miło na spotkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie żałuję, ale ze względów dzieciowo-mikołajkowych nie dam rady :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi sensownie, jak mało które spotkanie w naszych okolicach. Wysyłam zgłoszenie :) Może zorganizujesz także jakąś zbiórkę dla biednych dzieci, bądź zwierzątek? U mnie ostatnio się to świetnie sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli jest jeszcze wolne miejsce to ja z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń