sobota, 25 października 2014

KOSMETYKI DLA KOBIET W CIĄŻY KTÓRYCH UŻYWAM:)

Cześć Kochani:)

Jak pewnie wielu z Was wie spodziewam się syna,który na świecie ma się pojawić 14 lutego:) Już nie możemy się doczekać dnia,kiedy maluch wyjdzie z brzuszka:) Dziś postanowiłam  podzielić się z Wami informacją o kosmetykach,które używam w tym pięknym stanie;) Prócz tradycyjnych kosmetyków przeznaczonych dla każdego w mojej codziennej pielęgnacji używam kosmetyków,które przeznaczone są dla kobiet w ciąży,gdyż jak wiadomo skóra w tym czasie narażona jest na powstawanie rozstępów,których jak na razie nie mam:) 



TOŁPA-OLIWKA DO MYCIA I KĄPIELI 4w1

Oprócz żelu pod prysznic używam właśnie tej oliwki i jest już to moje 3 opakowanie,bo moja skóra bardzo lubi efekt nawilżenia i wygładzenia skóry jaki powoduje ta oliwka:) Polecam ją nie tylko przyszłym mamom:)




LIRENE BĘDĘ MAMĄ-UJĘDRNIAJĄCE SERUM NA BIUST

Fantastyczny produkt o wspaniałym zapachy,szybko się wchłania,doskonale działa!,dzięki temu serum skóra mojego biustu jest wygładzona i jędrna i brak na niej rozstępów!

Pełna recenzja wkrótce!



LIRENE BĘDĘ MAMĄ-WYGŁADZAJĄCY BALSAM ANTYCELLULITOWY

Nie zauważyłam jakiś mega efektów związanych ze zmniejszeniem cellulitu,może dlatego,że akceptuję swój cellulit,ponieważ nie jest bardzo widoczny.Polubiłam ten balsam,ponieważ świetnie nawilża moją skórę,wygładza ją,ładnie pachnie i ujędrnia moją skórę;)

Pełna recenzja wkrótce!



PAT&RUB SWEET-BALSAM DLA MAMY NA ROZSTĘPY

Doskonale chroni moją skórę przed pojawieniem się rozstępów! 



PHARMACERIS MACIERZYŃSTWO-KREM ZAPOBIEGAJĄCY ROZSTĘPOM

Mój balsam z Pat&Rub już się kończy,więc teraz powoli zaczynam używać tego kremu.Co do mojej opinii o nim na razie nie mogę powiedzieć czy rzeczywiście działa,więc biorę się za intensywne testowanie tego kremu:) 



Pełna recenzja wkrótce!

LIRENE BĘDĘ MAMĄ-KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ

To mój hit wśród płynów do higieny intymnej:) Sprawdza się doskonale w codziennej pielęgnacji miejsc intymnych:) z pewnością będę mu wierna na długo:)

Pełna recenzja wkrótce!



Czy Wy znacie te produkty? Podzielcie się ze mną opinią:)

Buziaki


26 komentarzy:

  1. piękną datę masz na maluszka! nie znam tych produktów, ze względu na to że takich nie potrzebuję ale dorzuciłabym Ci tu bio oil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna planowana data;) w ciąży jeszcze nie byłam więc sie nie znam, ale dobrze, ze o siebie dbasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pilnuj, aby tych rozstępów nie było do końca:)
    Moja siostra tez jest w ciąży i termin ma na początek stycznia

    OdpowiedzUsuń
  4. P&R fajnie wygląda, dzidziuś dobrze zadbany będzie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W ciąży nie jestem, ale produktów na rozstępy zdarza mi się używać, bo po drastycznej utracie wagi mam drobne problemki. :) Jak na razie używam tylko Babydream fur mama :)

    Fantastycznie, jeśli synek będzie miał urodziny w Walentynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, będąc w ciąży używałam jedynie oliwki BDFM, ale niestety rozstępom nie zapobiegła:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znam ale z chęcią skorzystam z porady bo jak na razie jestem zielona w tych sprawach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla mnie, ale oby Tobie dobrze służyły. Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia dla Ciebie i Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze ze o sb dbasz w ciazy .. potem wrócisz do formy bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo się tego nazbierało, ja polecam linię Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super data na narodziny maleństwa :) Życzę Wam obojgu zdrówka ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie są mi potrzebne takie kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet jak nie urodzi się 14 lutego to i tak będzie to największa miłość życia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Postaw na naturalne olejki i masło shea :) skład takich kosmetyków niczym się nie różni od zwykłych balsamów :) przerabiałam to niedawno

    OdpowiedzUsuń
  15. To akurat prezent na walentynki :) Jeszcze nie miałam okazji używać tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to jeszcze mam trochę czasu do takich kosmetyków hehe ale na pewno za jakiś BLISKI czas też będe się za nimi rozglądałą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapraszam Cię Kochana na nowy post i Konkursik-> http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html

      Usuń
  17. wow ile tego

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. warto wiedzieć o takich kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie jestem w ciąży, ale ciekawa jestem produktów firmy Palmer's :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tematyka póki co mnie nie dotyczy, ale kto wie, może za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak jesteśmy w temacie kosmetyków dla mam to polecam Ci krem do twarzy Bielenda z serii sexy mama ;)

    OdpowiedzUsuń