środa, 15 października 2014

JOHN FRIEDA SZAMPON FULL REPAIR-CAŁKIEM,CAŁKIEM FAJNY:)

Hejka Kochani:)

Znalazłam dziś trochę czasu,by napisać dla Was post:) Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat szamponu zakupionego jakiś czas temu w Douglasie,a będzie mowa o:

JOHN FRIEDA FULL REPAIR,FULL BODY-SZAMPON DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH




Kilka słów od producenta

Formuła nadająca objętość z olejkiem Inca Inchi bogatym w kwasy Omega-3,odbudowuje wygląd zniszczonych włosów,pozostawia uczucie gładkości,objętości i zdrowych włosów bez ich obciążenia.Ułatwia rozczesywanie,zmniejszając ryzyko ich łamania się i rwania podczas rozczesywania.

Roślina Inca Inchi ,rosnąca od tysięcy lat w deszczowych lasach Amazonii skrywa sekret wiecznego piękna.



Sacha Inchi to roślina z peruwiańskiej Amazonii uprawiana zarówno w wysokich, jak i niskich partiach dżungli, znana w Peru już w kulturach preinkaskich. Jest to pnącze, częściowo zdrewniałe, osiągające wysokość 2m. Posiada zielone liście i drobne białe kwiaty wytwarzające owoce w kształcie gwiazdy jasnozielonego koloru. W miarę dojrzewania owoce brązowieją, a w ich wnętrzu tworzą się nasiona oddzielone od siebie przegródkami.

Szampon nadający objętość z olejkiem Inca Inchi, bogaty w kawasy omega 3, odbudowuje wygląd zniszczonych włosów, pozostawia uczucie gładkości, objętości i zdrowych włosów bez obciążenia. Ułatwia rozczesywanie, zmniejszając ryzyko ich łamania się.

Skład:
Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Behenamidopropyl Dimethylamine, Trisiloxane, Cetyl Esters, Stearyl Alcohol, Lactic Acid, Fragrance, Propylene Glycol, Quaternium 91, Diazolidinyl Urea, Cetrimonium Methosulfate, Glycine, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Maleic Acid, Stearoxypropyl Dimethylamine, C14 28 Isoalkyl Acid, Iodopropynyl Butycarbamate, C14 28 Alkyl Acid, Tocopherol (Natural Vitamin E)

Cena:około 35zł/250ml :(

Marka John Frieda oznacza profesjonalne produkty premium o jakości godnej gwiazd. Innowacyjne formuły i wspaniałe tekstury dopasowane są dokładnie do potrzeb różnego rodzaju włosów i zapewniają włosom dokładnie to, czego one potrzebują.


Moja opinia:

Szampon kupiłam za bon,który otrzymałam,bo często robiłam zakupy w Duglasie i dzięki karcie Douglas jaką posiadam otrzymałam bon 40zł,więc akurat starczyło na szampon i coś jeszcze:) Szukałam czegoś odpowiedniego dla moich zniszczonych włosów i ten szampon wpadł w moje ręce.Szampon ma zapach obłędny i zapachem na początku już skradł moje serce.Bardzo dobrze się pieni,nie spływa z włosów! Konsystencja tego szamponu jest gęsta,Po umyciu nim włosy stają się bardzo miękkie i błyszczące.Spróbowałam po nim rozczesać włosy bez użycia odżywki i co ciekawe nie plącze włosów! Włosy po jego użyciu łatwo się rozczesują.Również dość długo pozostawia włosy świeże.Wiele osób go poleca i nie dziwię się,bo rzeczywiście działa świetnie.Na mojej głowie nie ma już siana,włosy zwiększyły swoją objętość i co ważne nie puszą się! Jest bardzo wydaje,ale dla mnie i tak jego cena jest za wysoka! i nie wiem,czy kupiłabym go,gdyby nie bon! Co do poprawy wyglądu moich włosów nie zauważyłam jakiejś mega znaczącej poprawy wyglądu moich włosów-chodzi mi tutaj o problem zniszczonych końcówek!Ale znacznie poprawiło się nawilżenie moich włosów-nie są już tak suche i szorstkie,ale gładkie,miękkie i błyszczące! Daje temu szamponowi 4+ i sądzę,że gdyby był tańszy to kupiłabym go ponownie bez zastanowienia!
Dostępność:Douglas,Rossman...



Buziaki:)


24 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam
    Tani nie jest. Raczej go nigdy nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość drogi, ale jakość idzie w parze z ceną :-) podoba mi się! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała,chociaż cena raczej nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  4. cena równiez nie dla mnie ;/ a Ty masz sliczne włoski !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam siię z Anną śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz włosy <3 tego produktu nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego produktu nie miałam jeszcze ale cena jest mało atrakcyjna niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. no cena również nie dla mnie :( ale zgadzam się z dziewczynami włosy masz cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie czasem kupić sobie coś za bona :) Ja też bym normalnie go nie kupiła gdybym nie miała pewności czy u mnie się spisze

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś serię do ciemnych włosów i byłam zadowolona. Teraz mam chętkę na tą wersję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy :) Mam "psikadełko" do włosów z tej firmy i pomału przymierzam się do recenzji :) Ja kiedyś dostałam kartę upominkową z Douglasa na święta bodajże, zatrzymałam się na jednym szamponie. Przeczytałam co obiecuje producent... Coś w stylu, że chroni włosy przed szkodliwym działaniem środowisko, oczyszcza itp. itd. Zerknęłam na cenę - 130 zł....Odstawiłam na półkę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji go używać, ale fajnie, że się sprawdza, choć cena faktycznie dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cena zdecydowanie mnie odraziła :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raczej nie skorzystam przez tą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam go i raczej nie poznam, zdecydowanie wolę tańszą a naturalną Alterrę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiedziałam że ta marka ma jakiś szampon bez SLS... ale i tak średnio mnie przekonał. Ostatnio jestem fanką L'Biotiki jeśli chodzi o produkty włosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam już spore doświadczenie z produktami John Frieda ale tej linii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie ma szału. Kiedyś się na niego czaiłam, ale chyba dam sobie spokój

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro dodaje objetosci to mam ochotę wypróbować. mogłaby być jednak troche tansza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam, używam i lubię! Świetny produkt, godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Na moim blogu rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia. Zapraszam do wzięcia udziału! :) Ściskam.

      Usuń